Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی گفت: احیاء موقوفات و بهره وری بیشتر از آنها با هدف اشتغالزایی برای جوانان درسال رونق تولید از مهمترین اولویت‌های کاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خواهد بود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه،حجت الاسلام علی مصائبی امروز در آیین غباروبی امام زاده چکان این شهرستان با اشاره به برنامه‌های سال 98 اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی اظهار داشت: درحال حاضر استان آذربایجان شرقی دارای 200 امام زاده بوده که ازاین تعداد تنها 100 امام زاده در دسترس زائران قراردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده طرح جامع عمرانی و توسعه بقعه و امام زاده‌های آذربایجان شرقی در 100 امام زاده استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام علی مصائبی در ادامه با اشاره به وجود 6 هزارموقوفه در آذربایجان شرقی اظهارکرد: احیاء موقوفات و بهره وری بیشتر از آنها با هدف اشتغالزایی برای جوانان درسال رونق تولید از مهمترین اولویت‌های کاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌های ابلاغ شده به ادارات اوقاف و امورخیریه استان یکی از مهم ترین برنامه‌های اوقاف اجرای طرح جامع توسعه امام‌زاده‌های استان برای استفاده بهتر و حضور زائران در این اماکن بوده و در این راستا 100 امام زاده آذربایجان شرقی طی سال 98 شاهد اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی خواهند بود.

‌تحقق «رونق تولید» سبب حل مشکل بیکاری و بهبود معیشت مردم می‌شودکارگروه‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در جهت رونق تولید فعال می‌شودنماینده ولی فقیه در کردستان: تحقق «رونق تولید» در گرو امنیت پایدار است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی با اشاره به وجود200 بقعه و امام زاده در استان گفت: در حال حاضر از 200 بقعه و امام زاده در استان تنها 100 امام زاده دارای امکانات رفاهی است و تلاش می‌شود با برنامه ریزی‌های انجام شده با اجرای طرح جامع توسعه امام زاده‌های استان این اماکن نیز در دستری شهروندان و زائران قرارگیرد.

وی تصریح کرد: طرح جامع توسعه امام زاده ابراهیم چکان مراغه در مساحت 3 هزار و 200 مترمربع در حال اجرا است که با برنامه ریزی‌های انجام شده بزودی شاهد توسعه این امام زاده در این شهرستان خواهیم بود.

مصائبی ادامه داد: فازفنخست این طرح درسال 96 آغاز شده و هم اکنون نیز با پیشرفت 30 درصد توسعه امام زاده ابراهیم چکان در مراغه ادامه دارد.

وی گفت: این طرح در14 فاز با اعتباری بالغ بریک میلیارد تومان اجراخواهد شد که شامل حوزه علمیه، درمانگاه، مجموعه فرهنگی و اداری، زائرسرا، کشتارگاه، سردخانه، صحن اصلی امام زاده، پارکینگ و همچنین شبستان است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی درآمدهای امامزده‌های شهرستان در خود شهرستان هزینه می‌شود، افزود: خیران و مردم شریف و حسینی شهرستان می‌توانند کمک‌های مردمی خود برای ساخت، تکمیل و توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) چکان به شماره حساب 12893003135271 نزد تمامی بانک‌های ملی واریز کنند.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام