Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن خیریانپور یکشنبه شب در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شرق مازندران در فرمانداری بهشهر افزود: برای جبران خسارت ها باید از بخش های مختلف مردمی، دستگاههای اداری و بخش خصوصی کمک گرفته و در این بخش غفلت نشود.
وی با اعلام این که در هر حادثه ای دو مرحله بحران و بازسازی و رفع مشکلات وجود دارد ف توضیح داد : اکنون با گذر از بحران باید همه تلاش ما بر روی جبران خسارت ها متمرکز شده و با وفاق و همدلی وارد عمل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیریانپور گفت : در سیل اخیر در استان مازندران یکهزار و 100 واحد خسارت دیده به شرکت های بیمه اعلام خسارت کردند که میزان خسارت وارده به این واحدها حدود پنج میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است. ‎
معاون استاندار مازندران افزود : بیمه ها تاکنون خسارت 20 درصد این سیلزدگان را پرداخت کردند و تا پایان هفته با جدیت بیشتر باید به 80 درصد برسانند.
وی ادامه داد : بازگشت آرامش و جبران خسارت به آسیب دیدگان زمانبر است و باید با همه امکانات، تجهیزات و منابع وارد عمل شد و همه در این بخش تلاش کنند.
خیریانپور گفت: پرداخت تسهیلات به سیل زدگان بدون بروکراسی اداری در دستور کار باشد و در این بخش هر بانکی تضعیف عمل کند برخورد می کنیم.
گفتنی است که بارش های باران و برف که از روزهای واپسین سال 97 در استان مازندران آغاز شد منجر به سیلاب های پیاپی و خسارت حدود 13 هزار میلیاردی ریالی به کشاورزی ، زندگی و زیرساخت های استان شد.
سیلاب به بیش از 7 هزارواحد مسکونی استان خسارت وارد کرد که بیش از 600 واحد ان به صورت کامل تخریب شدند.
همچنین بیشترین آسیب به بخش کشاورزی وارد شد که بیش از 600 میلیارد تومان خسارت دید.
7332/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مازندران بخش کشاورزی سیل شرکت های بیمه مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیربخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

چاله چاله افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده، گفت: در این بارش‌ها ۳۴ راس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت