Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به امدادرسانی موکب‌داران اربعین به استان‌های سیل‌زده کشور، گفت: در حال حاضر روزانه در استان خوزستان ۵۰ هزار و در استان لرستان ۲۵ هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات ساعاتی پیش در ارتباط زنده با شبکه خبر سیما با اشاره به کمک‌رسانی موکب‌های اربعین به مردم سیل‌زده اظهار داشت: پس از سیل اخیر در مناطق مختلف کشور فراخوانی دادیم تا موکب‌های اربعین به کمک مردم سیل‌زده بیایند که خوشبختانه این امر مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع غذا در بین مردم سیل‌زده گفت: ما طبخ ‌‌و توزیع ۴۰۰ هزار  پرس غذا را در استان خوزستان مد نظر داریم که البته امروز پخت غذا در موکب‌ها برای مردم سیل‌زده استان خوزستان برای ۵۰ هزار نفر رسید.

پلارک افزود: ما با ۵۰ هزار پرس غذا برای مردم خوزستان شروع کردیم که در روزهای آینده این وعده‌‌ها افزایش می‌یابد، البته فضایی نیز برای اسکان مردم سیل‌زده در نظر گرفته‌ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات به امدادرسانی برای مردم سیل‌زده لرستان اشاره کرد و گفت: 
در استان لرستان نیز امروز  برای ۲۵ هزار نفر در هر وعده، غذا توسط موکب‌ها و‌هلال‌احمر با کمک‌های مردمی در موکب‌های مستقر در استان لرستان توزیع شد.

پلارک با بیان اینکه در استان گلستان هم از روز نخست سیل اقداماتی انجام دادیم، خاطر نشان کرد: استقبال بسیار مردم و‌ موکب‌داران اربعین در این عرصه برای ما قابل باور نبود اما خوشبختانه موکب‌داران به سرعت وارد عمل شدند. جالب بود برخی از استان‌هایی هم که خودشان درگیر سیل بودند، برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده به ویژه مردم خوزستان شتافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عتبات عالیات کمک به سیل زدگان موکب داران اربعین حسینی حسن پلارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس

فلسطینی‌ها قرار بود بعد از دیدن خون عزیزان خود به ترک غزه فکر کنند. آب و برق و گاز و غذا هم قطع شد و خانه‌هایشان ویران شد اما نرفتند.

رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی دیگر نمی‌داند برای پیش‌برد اهدافش چه کند.

دیگر خبرها

  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا