Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@11:17:05 GMT

سام مندس درام جنگی «1917» را پلان سکانس می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۲۷۵۴

سام مندس درام جنگی «1917» را پلان سکانس می‌سازد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سام مندس می‌خواهد این فیلم را در قالب یک پلان سکانس بسازد. داستان، دو سرباز انگلیسی جوان را در خط مقدم دنبال می‌کند. راجر دیکینز مدیر فیلمبرداری است. هنوز تاریخ اکران فیلم اعلام نشده اما چند روزی‌ است که تولید آغاز شده است.

مندس که کارگردانی دو فیلم اخیر «جیمز باند» را بر عهده داشت، در فیلم جدید خود بندیکت کامبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ و ستاره سریال‌های «بازی تاج و تخت» و «محافظ» یعنی ریچارد مدن را مقابل دوربین خواهد دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حضور جرج مک‌کی و دین چارلز چپمن به عنوان بازیگر در این فیلم قطعی شده بود.

داستان «۱۹۱۷» در یک روز در اوج جنگ جهانی اول می گذرد و مندس آن را بر اساس فیلمنامه‌ای از کریستی ویلسن کرنز کارگردانی می‌کند. او یکی از تهیه کنندگان فیلم هم خواهد بود.

فیلمبرداری صحنه‌های اصلی فیلم هفته آینده آغاز می‌شود و در انگلستان و اسکاتلند انجام خواهد شد. یونیورسال همراه با دریم ورکز در تهیه این فیلم مشارکت دارند.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکاتلند بازی جنگ جهانی دین فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شماره ده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم شماره 10 به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال 1401 است. دو اسیر ایرانی از اردوگاه عراقی فرار می‌کنند و در مسیر فرار با دشواری‌هایی مواجه می‌شوند. این فیلم بر اساس ماجرای فرار محمدرضا عبدی و زاگرس میلانی در اول فروردین 1362 از اردوگاه موصل عراق ساخته شده است. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین‌پرداز، بهرنگ علوی، صحرا اسدالهی، احمد کاوری و سینا نجات نعمت در این فیلم مقابل دوربین حسن پویا بازی کردند. مسعود سخاوت‌دوست موسیقی متن این فیلم را ساخت و عماد خدابخش این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد