Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@22:58:25 GMT

اسکان ۱۰۷هزار سیل زده

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۳۰۲۰

اسکان ۱۰۷هزار سیل زده

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری در خصوص چگونگی توزیع کالا در نقاط سیل زده گفت: در حال حاضر مشکل تأمین اقلام زیستی و امدادی نداریم و برخی مشکلات موجود مربوط به توزیع است. امیدواریم با کمک دستگاه‌های مسئول، برقراری نظم و آرامش بیشتر این مشکلات نیز مرتفع شده و موفق به امداد رسانی کامل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هلال احمر همراه با دیگر نیروهای امدادی ازجمله سپاه، ارتش، سمن‌ها و خیریه‌ها در حال امدادرسانی است. تمامی دستگاه‌ها در کنار یکدیگر در حال هم افزایی هستند تا در مناطقی که کالا توزیع شده مجدداً توزیع نداشته باشیم.

پیوندی تصریح کرد: تاکنون ۲۸۰ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده و ۱۰۷ هزار نفر نیز اسکان یافته یافته‌اند. ۶ فروند هلیکوپتر هلال احمر نیز در فرایند توزیع کالا در حال استفاده هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مدیریت بحران به یک تعامل چندگانه و هماهنگی همه دستگاه‌ها نیاز دارد، تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس قانون مدیریت بحران وظیفه همه دستگاه مشخص است و همگی به صورت واحد در حال خدمت هستند. هلال احمر نیز در حد توان خود در حال خدمت رسانی است و مدیریت بحران تنها بر عهده هلال احمر نیست بلکه نیازمند همکاری تمامی نهادها است.

پیوندی افزود: هلال احمر پک های یک ماهه و ۷۲ ساعته برای خانوارها دارد و میان سیل زدگان توزیع شده است.

وی با توضیح جزئیاتی درباره خسارات وارد شده به مناطق سیل زده بیان کرد: تاکنون ۶۰ هزار میلیارد ریال خسارت به استان‌های گلستان، لرستان خوزستان، ایلام و دیگر مناطق درگیر سیل وارد شده و ۷۰ تن نیز جان باخته اند.

پیوندی در پایان تاکید کرد: از همیاری تمامی هموطنان کمال تشکر را داریم و تقاضا دارم تا مردم با کمک‌های خود در کنار دستگاه‌های امدادرسان و هموطنان سیل زده باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسکان سیل خسارت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، در دیدار با اعضای مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر و جمعی از خلبانان یک شرکت هلیکوپتری گفت: در دهه‌های گذشته نتوانسته‌ایم جایگاه معلم را به خوبی تبیین کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: معلم و استاد کسانی هستند که نسلی از دانشمندان فیلسوفان و اندیشمندان را تربیت می‌کنند و وظیفه خطیر آموزش به نسل آینده را بر عهده دارند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان بستر ساز رشد و توسعه کشور هستند و رسالت خود را با آموزش به دانش آموزان ایفا می‌کنند. ۴ هزار و ۹۰۵ معلم و استاد شهید داریم که در دوران دفاع مقدس در راه حفظ وطن جان فشانی کردند.

وی گفت: معلمی‌شغلی سراسر عشق است و بی واسطه در تلاش بوده‌اند که آینده کشور رو به رشد باشد. معلمان در واقع با لسان و قلمشان در راه کار خیر تلاش می‌کنند. شهید علی لندی که به درون آتش رفت تا جان دیگران را نجات دهد نتیجه اقدامات همین معلمان ایثارگر ما است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پایان از اساتید مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، خلبانان هلیکوپتری و مدرسان نمونه معاونت آموزش جمعیت هلال احمر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 6094589

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان