Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوه صدام حسین درباره خاطرات خود از وقایع عراق می نویسد.به گزارش بلاغ شخانم حریر حسین کامیل، نوه صدام حسین، رئیس جمهور پیشین عراق، در گفتگو با اسپوتنیک در مورد خاطرات خود در زمان حمله آمریکا به عراق و فرارشان می گوید. وی در این خصوص گفت: "ایده نوشتن خاطرات درباره خانواده صدام ناشی از این واقعیت است که توصیف رویدادهایی که اخیرا در مورد وطن من نوشته شده است با اغراق بسیار در اغلب منابع نقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان خانواده ام، اغلب با تخیلات امیخته شده است. گفتن حقیقت، برای من عنوان نویسنده و شاهد تمام این حوادث، وظیقه من است".

به گفته وی، در روزهایی که بغداد سقوط کرد، تصمیم گیری ها در خصوص فرار و نجات، توسط زنان خانواده بدون هیچ حمایتی گرفته می شد.

نوه صدام گفت: "طرح فرار اماده نشده بود. مادر من تصمیم گرفت که ما باید جداگانه فرار کنیم، در یک گروه فرار کردن بسیار خطرناک بود. ما فقط می توانستیم بر افراد نزدیک خانواده متمرکز شویم، خطرات بسیار زیادی وجود داشت. بسیار ترسناک بود".

 

وی پیش از این در مورد شبی که از عراق فرار کرده بودند گفت: شب سرد و وحشتناکی بود. ما در موصل بودیم. مادرم رغد و عمه رعنا، دومین دختر صدام حسین، بلافاصله با فرزندان خود به سوریه رفتند. از مرز با پای پیاده رد شدند. نگهبانان مرزی سوریه آتش گشودند، ترسناک بود. خوشبختانه هیچ کس صدمه ندیده بود.،

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام از زندان + فیلم

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند؛ پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است؛ این افراد دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد