Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس قطر در اشاره به اقدامات چهار کشور عربی تحریم‌کننده علیه دوحه، اظهار داشت که قطر می‌تواند در اقدامی متقابل صادرات گاز به امارات را متوقف کند و یک‌سوم ابوظبی و دبی را در تاریکی فرو ببرد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «احمد آل محمود» رئیس مجلس قطر اظهار داشت توصیه‌های «شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» امیر کشور از نخستین روز آغاز بحران مانع از تاثیر هرگونه اختلافات میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس بر مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل محمود در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم» در جریان یک‌صد و چهلمین نشست مجمع عمومی اتحادیه بین‌المجالس در دوحه، گفت که امارات همه چیز با قطر را تحریم کرد به جز گاز قطر را.

آل محمود در این گفت‌وگو، که روز گذشته منتشر شده، تأکید کرد: «اگر گاز را بر امارات تحریم کنیم که این اقدام طبق قوانین بین‌المللی حق ماست، یک‌سوم دبی و یک‌سوم ابوظبی در تاریکی فرو می‌روند.»

واکنش قطر به تحریم مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس از سوی عربستان

آل محمود افزود، 300 هزار شهروند مصری در قطر کار می‌کنند ولی از زمان آغاز بحران خلیج‌فارس، هیچ‌کدام از آنها اخراج نشده‌اند در حالی‌که کشورهای تحریم‌‌کننده دوحه از تمامی قطری‌ها، حتی از بیماران تحت درمان در بیمارستان‌ها خواستند این کشورها را ترک کنند.

بحران در روابط میان اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس پس از آن شکل گرفت که عربستان سعودی، بحرین، امارات و مصر در 5 ژوئیه 2017، با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، روابط دیپلماتیک و اقتصادی با این کشور را تحریم کردند؛ اتهامی که دوحه قویا آن را نفی کرده است.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "قطر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار قطر اخبار قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم

 به همراه نقل روایتی از خوابی که امام خمینی از آیت الله العظمی بروجردی دیده بود

 

حجم ویدیو: 21.11M | مدت زمان ویدیو: 00:04:25 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم