Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ عزیزپور در این گفت وگوضمن اشاره به وقوع سیلاب 12فروردین  در لرستان وخسارات ناشی از آن ، اظهار کرد: با وقوع سیل در لرستان مکان های ورزشی را در شهرستان های مختلف برای دپو موادغذایی ونیازمندی های سیل زدگان یا محل اسکان آنان در اختیار نیروهای امدادرسان  قرار دادیم و تلاش کردیم همپای سایر مردم در راستای جمع آوری   کمک های غیر نقدی در سطح استان وحتی  کشور اقدام کرده  وبین شهرستانهای مختلف توزیع کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا کمک های زیادی توسط دستگاه ورزش وجوانان  به شهرستانهای دورود، الیگودرز ،دلفان، چگنی، کوهدشت وخصوصا  شهروروستاهای سیل زده پلدخترانجام گرفته است.

عزیزپور با اشاره به راه اندازی آشپزخانه برای سیل زدگان پلدختری در این شهر ،تصریح کرد: بحث پخت غذای گرم را حسب دستور مقام عالی وزارت وعلاقه مندی که خود جامعه ورزشی استان به این موضوع داشته اند  ازروز 16 فروردین شروع کردیم و تا زمانی که شرایط عادی شود توزیع غذای گرم را به سیل زدگان شهر وروستاهای پلدخترکه بیشترین آسیب رااز سیل متحمل شده اند  ادامه می دهیم.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان ادامه داد: در راستای آواربرداری وبیرون آوردن  آورده های سیلی به خارج از منازل  مردم  وهمچنین  خاک برداری مجموعه ورزشی شهید سرمالیان  پای کار آمده ایم  ودرصدد هستیم تا زمان بازگشتن مجموعه ورزشی  به چرخه استفاده وشرایط عادی عملیات خاک برداری   را ادامه دهیم و تلاشمان این است تا با آوردن دستگاه های مکانیکی به شهرستان هم به خاک برداری مجموعه ورزشی وهم به همه مردم کمک کنیم.

عزیزپوربا تاکید بر نقش ورزش در امیدواری مردم ، اضافه کرد: درصدد هستیم تاباتوجه به نقش ورزش در امید به زندگی مردم وخصوصا جوانان پلدختربا فعال کردن مجدد حوزه ورزش شهرستان  مردم را به زندگی امیدوارکنیم.

او گفت:  تعداد محموله های کمکی  از استانهای اصفهان، تهران، قزوین ،زنجان ،کردستان، سمنان به استان رسیده است و استانهای دیگر نیز مثل استان یزد، خراستان، بوشهر برای کمک به سیل زدان لرستانی ابراز علاقه کرده اند .

عزیزپور با اشاره به نقش سمن های حوزه جوانان، یادآورشد: سازمان های مردم نهاد جوانان وهیئت های ورزشی مدیریت پخت غذای گرم را در آشپزخانه  کمپ امدادرسانی پلدختر برعهده دارند.

او با اشاره به خسارات وارده از سیل به اماکن ورزشی استان ،خاطر نشان کرد: استخرالیگودرز  و دیواره مجموعه ورزشی ازنا از وقوع سیلاب  آسیب دیده است ولی عمده خسارات به شهرستان پلدختر وارد شده است  به طوریکه مجموعه ورزشی شهید سرمالیان در خود شهر آسیب جدی دیده است وفضاهایی مانند سالن مسابقاتی ،سالن کشتی ، سالن ورزش های رزمی ،سالن ووشو ،خوابگاه ورزشکاران ،زمین چمن، پیست دو ومیدانی ،خانه سرایه داری  همچنین سالن چند منظوره  وزمین چمن مصنوعی مورانی  تماما آسیب دیده اند.

عزیزپورمیزان خسارات وارد شده از سیل به اماکن وتاسیسات ورزشی استان را 14  میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:  عمده این خسارت ها در حدود 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به تاسیسات ورزشی شهرستان پلدختر و بقیه  خسارات نیز به تاسیسات ازنا والیگودرز  وارد شده است  و در بقیه شهرستان هاچون مکانهای ورزشی  در مسیر سیلاب قرارنداشته اند  آسیبی ندیده اند .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  گفت: امکان استفاده از این مجموعه  منوط به تصمیمی است که ستاد بحران  می گیرد درغیر این صورت  در فضای جدید کاراحداث اماکن ورزشی انجام خواهد گرفت وهرجا که مسکن وشهرسازی کاربری ورزشی را به ما واگذار کند ساخت وسازهای جدید را آنجا انجام خواهیم داد.

عزیزپور با اشاره به پیگیری های مقام عالی وزارت ورزش وجوانان در خصوص سیل لرستان ،یادآورشد: جناب وزیر هرروز   پیگیروضعیت سیل زدگان لرستان  هستند.

به گفته او هیئت های کوهنوردی قایقرانی ،نجات غریق و اتومیبل رانی در همان روز های اولیه سیل با توجه به جنبه های تخصصی فعالیت های خود به بحث سیل لرستان و امدادرسانی  ورودکردند.

عزیزپور در پایان از سفر "داورزنی" معاون وزیر ورزش وجوانان  به لرستان در عصر  روز دوشنبه به همراه روسای این فدراسیون های ورزشی جهت بازدید از مناطق سیل زده پلدختر خبرداد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین سیل مسکن معاون وزیر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود