Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:53:28 GMT

۶ راهکار پرداخت خسارات سیل‌زدگان/ بیمه ها غرامت بدهند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۳۶۲۷

۶ راهکار پرداخت خسارات سیل‌زدگان/ بیمه ها غرامت بدهند

محمد حسن‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص راهکارهای حمایت از سیل‌زدگان گفت: یک قسمت از پرداخت خسارت سیل‌زدگان مربوط به شرکت‌های بیمه‌ای است. بخش دیگری از خسارات را باید صندوق تأمین خسارت مربوط به مدیریت بحران پرداخت کند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اعتبارات پرداخت خسارات مردم را کفاف نمی‌دهد؛ برای پرداخت بقیه خسارت مردم یا باید دولت لایحه متمم بودجه ارائه داده و با جابجایی ردیف‌های بودجه، بخشی از درآمدهای خود را به پرداخت خسارت مردم اختصاص دهد یا از صندوق توسعه ملی برداشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌نژاد افزود: راه سوم این است که به دولت اجازه دهیم اوراق مشارکت، منتشر کرده و به سیل زدگان اختصاص دهد و در سال‌های آینده این اوراق را تسویه کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سریع‌ترین راه برای پرداخت خسارات سیل زدگان را برداشت از صندوق توسعه ملی خواند و به دولت توصیه کرد که بهترین راه را انتخاب کند.

وی خاطرنشان کرد: برداشت از صندوق توسعه ملی نیازی به تدوین لایحه ندارد و با اذن مقام معظم رهبری امکانپذیر است.

کد خبر 4583891

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسن نژاد مناطق سیل زده کشور صندوق تامین خسارت های بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟