Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، بخش کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش دانشگاهی ۲۷ فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت سراسری در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.
در بخش کتبی(معارف قرآنی و سیره معصومین) سؤالات به صورت تستی و تشریحی خواهد بود و تعداد سوالات در مرحله دانشگاهی در بخش تستی۵۰ سوال و در بخش تشریحی ۲ سوال خواهد بود و در مرحله سراسری تعداد سوالات در بخش تستی۵۰ سؤال و در بخش تشریحی ۴ سؤال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سؤال تستی ۳ نمره داشته و به ازاء هر سه پاسخ نادرست، یک پاسخ درست حذف خواهد شد.
در هر رشته حد نصاب لازم جهت راهیابی به مرحله سراسری کسب نمره حداقل ۱۲۰ از ۱۵۰ نمره سوالات تستی خواهد بود، اولویت در رتبه بندی متسابقین با توجه به سوالات تستی است و در صورت به تساوی رسیدن امتیاز دو یا بیش از دو نفر از شرکت کنندگان در هر رشته، سوالات تشریحی تصحیح خواهد شد، ضمناً چنانچه پس از تصحیح سؤالات تشریحی باز هم امتیازات دو یا بیش از دو نفر از شرکت کنندگان یکسان باشد، تعیین رتبه برتر پس از اخذ آزمون کتبی مجدد و یا شفاهی صورت می‌پذیرد.
سهمیه هر دانشگاه در هر رشته جهت معرفی به مرحله سراسری در بخش کارکنان و دانشجویان به ازاء هر ۵۰نفر ثبت نام کننده در آزمون یک نفر و در بخش اساتید به ازاء هر ۵ نفر ثبت نام کننده در آزمون یک نفر مشروط به کسب حد نصاب مربوطه است. آزمون مرحله سراسری در روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ راس ساعت ۱۱ صبح بطور همزمان و منطقه‌ای در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.درباره مطالب پیش بینی نشده در این آیین نامه، تصمیم گیری دبیرخانه دائم جشنواره، با رعایت اصول حاکم بر آیین نامه، نافذ است.
ثبت نام در این بخش از جشنواره تا ۲۷ فروردین ادامه دارد، علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به آدرس http://quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی مسابقه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با سراسر کشور دومین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت در شهرستان های آبادان و خرمشهر  برگزار شد.

در شهرستان آبادان ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹ آقا در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی  و در خرمشهر ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد  با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گروه آزمایشی تجربی به رقابت پرداختند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس