Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد علیزاده _ کارتونیست پیشکسوت صاحب امتیاز و سردبیر مجله طنز و کاریکاتور _ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره زنده‌یاد جمشید مشایخی نوشته است.

«زنده‌یاد جمشید مشایخی چهره‌ای بسیار سینمایی و جذاب _ از زوایای گوناگون _ داشت و به اصطلاح هنرپیشه‌ای خوش‌سیما و خوش‌تیپ بود. سبیل بیش از همه به چهره او می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(با اینکه سبیل سال‌هاست که از مد افتاده!).

پف زیر چشم‌ها و موها و سبیل سفید او حتی این اواخر، جذابیت مردانه خاصی به چهره او داده بود. علاوه بر داشتن ظاهر فتوژنیک و سینمایی، او بازیگر فوق‌العاده‌ای بود و نقش‌آفرینی او در فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله سریال خاطره‌انگیز هزاردستان از یادها نخواهد رفت. فقط حیف که این اواخر در مصاحبه‌هایش بیش از حد اظهار تواضع می‌کرد که نیازی به این رویه نبود و جایگاه او خیلی بالاتر از این حرف‌ها بود و هست؛ یا گاهی درباره موضوعاتی اظهار نظر می‌کرد که حاشیه‌ساز می‌شد. در صورتی که نیازی به اینگونه اظهار نظرها (البته صادقانه و دلسوزانه به گمان خودش) نبود.

در هر حال، متأسفانه جمشید مشایخی هم رفت. فقط امیدواریم با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد. یاد این هنرپیشه خوش‌قیافه و خوش قلب گرامی و روحش شاد.»

جمشید مشایخی شامگاه ۱۳ فروردین ماه ۹۸ از دنیا رفت. مشایخی از بازیگران پیشکسوت و چهره‌های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون در ششم آذرماه ۱۳۱۳ در تهران متولد شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ جسد با شکسته شدن سد در کنیا

 به گزارش تابناک، بارندگی و سیلاب منجر به شکستن این سد شده و تاکنون ۴۰ جسد نیز پیدا شده است.

عملیات امداد و نجات همچنان در جریان است.

به گزارش شینهوا، یکی از مقامات محلی در این باره گفت: اجساد دیگری نیز در میان گل و لای هستند. همچنین سیل بسیاری از خودرو‌ها را با خود برده است.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • کشف ۴۰ جسد با شکسته شدن سد در کنیا
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید