Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:24:21 GMT

نباید به فروش یک میلیون بشکه نفت در روز امید داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۴۱۶۵

نباید به فروش یک میلیون بشکه نفت در روز امید داشته باشیم

ندیمی گفت: ما نمی توانیم به فروش یک ونیم میلیون یا یک میلیون بشکه نفت خام در روز امید داشته باشیم.

«ایرج ندیمی» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان در خصوص تمدید یا عدم تمدید معافیت های خریداران نفت ایران گفت: در جنگ فعلی باید قبول کنیم که ترامپ یک فرد نیست بلکه یک جریان است. جریانی که می خواهد حداکثر مشکلات را برای ایران فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: رکود جهانی و جانشینی نیز به کمک آمریکا در اعمال فشار به ایران آمده است. جانشینی کشورهایی مانند روسیه و  عربستان در حوزه نفت مشکلی است که اگر روابط ما با عربستان بهبود نیابد حل نخواهد شد.

 

در خبرگزاری شبستان بخوانید: آمریکا معافیت خریداران نفت ایران را تمدید می کند

 

وی با تاکید براین نکته که مشکلات مربوط به نفت بسیار جدی است و نمی توان به انتظار ارقام در این زمینه نشست، خاطرنشان کرد: اگرچه تلاش شده در بودجه حداقل فروش نفت دیده شود اما ما باید خودمان را برای فروش زیر یک میلیون بشکه نفت خام در روز آماده کنیم. دشمن در خواسته اش جدی است و در این زمینه برنامه دارد.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمن از راه ایران هراسی و منابع خودش و جانشین سازی و باج هایی که به صورت غیر مستقیم به کشورهایی مانند روسیه داده می شود. همچنین ایجاد جانشین برای خریداران نفت ایران می تواند فشارها بر ایران در زمینه فروش نفت را مدیریت کند.

 

ندیمی یادآور شد: عقل ایجاب می کند که ما با واقعیت ها کنار بیاییم و واقعیت به ما می گوید که این امکان برای استکبار و صهیونیست وجود دارد و نباید آن را دست کم گرفت. بخشی از این فشارها موجب کاهش درآمدها می شود و بخشی از آن را باید با کاهش هزینه ها مدیریت کرد. در این زمینه نیازمند تدابیر ملی و نه قوه ای هستیم.

 

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با یادآوری این نکته که آمریکایی ها در زمینه فشار به ایران تا کنون راهی برای انعطاف تعریف نکرده اند، تصریح کرد: فرض براین است که آن ها فشار بر ایران را افزایش می دهند اگرچه ممکن است در مورد کشوری مانند عراق انعطاف نشان دهند. در نهایت ما نمی توانیم به فروش یک ونیم میلیون یا یک میلیون بشکه نفت خام در روز امید داشته باشیم./

 

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب سیل لرستان کمک به سیل زدگان لرستان خبرگزاری شبستان خوزستان سیل خوزستان سیل زدگان تمدید معافیت های نفتی ایران معافیت های نفتی ایران ندیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!