Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست هم‌اندیشی درخصوص نحوه مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت در بحران سیل کشور با حضور مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیّرین وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از رواط عمومی وزارت بهداشت در این نشست دکتر مصطفی جمالی به تشریح اقدامات «ستاد بحران سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت» در زمینه بحران سیل در کشور پرداخت و ضمن ابراز نگرانی از شرایط بحرانی استان خوزستان و همدردی با تمامی آسیب‌دیدگان این حادثه ناگوار، خواستار تسریع روند کمک‌رسانی سازمان‌های مردم نهاد سلامت به سیل‌زدگان و بازسازی زیرساخت‌های تخریب شده با همکاری خیّرین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این نشست، سازمان‌های مردم ‌نهاد سلامت نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای شناسایی بیماران تحت پوشش و نحوه خدمات‌رسانی را ارائه کردند.



براساس این گزارش، احمد بختیاری، دبیر سازمان مردم‌نهاد خانه نجات ایران و مسئول هماهنگی استقرار سازمان‌های مردم‌نهاد در مناطق سیل‌زده، به صورت مبسوط به وضعیت فعلی استان‌های دچار بحران و کمبودهای موجود، از جمله کمبود سرمایه اجتماعی و منابع مالی، اشاره کرد.



در ادامه این نشست نیز، معاون مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌ها از اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده از جمله رفع محدودیت عدم پذیرش دفترچه‌های بیمه درمانی بیماران در مناطق دیگر، تامین داروهای بیماران پیوندی و فاکتورهای خونی، ارائه طرح واحد سیار دندانپزشکی و دریافت خدمات درمانی اولیه تنها با ارائه کد ملی خبر داد.



گفتنی است در این نشست، نمایندگانی از معاونت‌های درمان و بهداشت، مراکز روابط عمومی و حراست وزارت‌ بهداشت، سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و البرز حضور داشتند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب سیل لرستان کمک به سیل زدگان لرستان خبرگزاری شبستان خوزستان سیل خوزستان سیل زدگان خسارت سیل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور