Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا حسنی‌مقدم، سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز، 19 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، درخصوص جذب خیران برای مدرسه‌سازی در استان، اظهار کرد: اینکه بتوان از توان خیران در وضعیت بد اقتصادی کشور بهره برد، موضوع مهمی است که با اطلاع‌رسانی گسترده قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی نیاز به احداث بیش از 350 کلاس درس دارد، افزود: ساخت این تعداد کلاس درس قطعاً در آموزش و تعلیم و تربیت کشور اثرگذار خواهد بود.
حسنی‌مقدم گفت: در امر تعلیم و تربیت، بحث مشارکت همه آحاد مردم مهم و اثرگذار است و کار خیران در همه امور کشور بخصوص مدرسه‌سازی جدی‌تر است که باید برای آن برنامه و کار فرهنگی انجام شود.
وی بیان کرد: اعتبار دولتی برای ساخت و تأمین فضاهای آموزشی کافی نیست و بیشتر تلاش می‌شود بحث مشارکت مردمی در جشنواره‌های خیران مدرسه‌ساز دنبال شود که حضور خیران و مردم در این جشنواره‌ها بسیار مفید است.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی هدف از برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز را مشارکت عمومی و عزم عمومی درخصوص ایجاد مراکز تعلیم و تعلم عنوان و تصریح کرد: جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی، سوم اردیبهشت‌ماه جاری برای تشویق و ترغیب خیران غیرساکن استان در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
حسنی‌مقدم با بیان اینکه جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز در راستای جلب و جذب سرمایه‌گذاران و خیران دنبال می‌شود، یادآور شد: باتوجه به به نقش اساسی و تأثیرگذار رسانه‌ها و جراید برای اشاعه فرهنگ کار خیر در سطح جامعه، با اطلاع‌رسانی رسانه ملی و سایت‌های خبری، خیران و توده‌های مردم به سمت و سوی کار خیر و مدرسه‌سازی سوق داده می‌شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی مدرسه سازی اعتبارات دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از استانداری خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در دیدار نمایندگان بنیاد علوی در استان، اظهار کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای سال‌جاری، هدایت منابع و تسهیلات نهادهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از طریق تکمیل زنجیره‌های ارزش استان است.

وی با اشاره به خدمات بنیاد علوی در خراسان‌جنوبی، متذکر شد: برنامه‌ریزی بنیاد در استان باید در راستای تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و مواد معدنی از جمله زرشک، عناب، گوهرسنگ، فولاد و بنتونیت باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تکمیل زنجیره‌های ارزش و جلوگیری از خام فروشی، اولویت حوزه اقتصادی استان برای سال‌جاری است.

جعفری اضافه کرد: اولویت اصلی در پرداخت تسهیلات هم باید در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش، ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی باشد.

وی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

کد خبر 751058

دیگر خبرها

  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز