Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:53:42 GMT

استان بوشهر معین شهرستان باوی خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۴۶۷۶

استان بوشهر معین شهرستان باوی خوزستان شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: براساس دستور فرمانده کل سپاه، سپاه این استان به عنوان معین شهرستان 100 هزار نفری سیل زده باوی خوزستان شد.

سردار رزمجو روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براساس هماهنگی های بعمل آمده مناطق سیل زده بین سپاه های استانی کشور تقسیم شده است که شهرستان باوی خوزستان که در تهدید سیل قرار دارد به استان بوشهر واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در زمان حاضر پنج روستای این شهرستان به زیر آب رفته و 22 روستای دیگر در معرض سیل قرار دارد.
رزمجو اضافه کرد: مردم سخت کوش شهرستان باوی با گونی های سنگری اقدام به احداث سیل بند کرده و دسترسی زمینی و هوایی برای برخی روستاها وجود ندارد و باید با قایق به آنها خدمات رسانی شود.
وی اظهارداشت: درهمین راستا احداث آشپزخانه و نانوایی صحرایی برای تامین غذا و نان گرم برای مردم از جمله برنامه های قرارگاه پشتیبانی استان بوشهر برای شهرستان باوی است.
رزمجو گفت: با تامین امکاناتی از جمله لودر، بولدوزر، کامیون و دیگر ماشین آلات مورد نیاز، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اقدام به ساخت سیل ‌بند در شهرها و روستاهای شهرستان باوی می کند.
وی یادآورشد: براساس مجوز فرمانده سپاه قدس موکب های استان بوشهر برای خدمات رسانی به سیل زدگان در حال اعزام هستند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: تامین گونی سنگری، پلاستیک، مواد غذایی، وسایل گرم کننده مانند چراغ والور، پتو و سایر اقلام زیستی از جمله نیازهای مردم سیل زده است.
رزمجو گفت: تا زمانی که این منطقه به شرایط مطلوب و ثابت برسد و مردم به خانه‌های خود برگردند سپاه با تمام ظرفیت ها در کنار مردم سیل زده باقی می ماند.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل سپاه بوشهر شهرستان باوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد