Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صندوق تامين خسارت هاي بدني با استمهال پرداخت اقساط ديه محکومان حوادث رانندگي در استان هاي خوزستان، لرستان و ايلام به مدت يک سال موافقت کرد. چند روز پيش، همين تصميم در مورد بدهکاران گلستاني و مازندراني گرفته شده بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، بارندگي هاي شديد و سيل از بيست و هشتم اسفندماه گذشته آغاز شد و همه استان هاي کشور را درگير کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بسياري از مناطق کشور بويژه استان هاي گلستان، مازندران، ايلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان سيل راه افتاد و مردم اين استان ها در شرايط اضطراري قرار گرفتند.
صندوق تامين خسارت هاي بدني چهارم فروردين ماه در نخستين گام با استمهال يک ساله بازپرداخت اقساط محکومان ديه حوادث رانندگي در استان هاي سيلزده گلستان و مازندران موافقت کرد.
امروز نيز در دومين گام، مديرعامل صندوق اعلام کرد بدهکاران استان هاي خوزستان، لرستان و ايلام مشمول اين طرح شدند.
به گزارش تارنماي صندوق تامين خسارت هاي بدني، علي جباري دليل اين تصميم را «ارائه خدمات به عنوان يک نهاد حاکميت محور و با هدف ايفاي تعهدات اجتماعي و حمايتي براي رفع نگراني دارندگان اين پرونده ها در استان هاي سيلزده» دانست که به مقصران جرايم غيرعمد تصادفات رانندگي اجازه داده مي شود از استمهال يک ساله بازپرداخت اقساط ديه خود بهره مند شوند.
جباري افزود: با بررسي انجام گرفته، تصميم بر اين شد که يک سال استراحت براي پرداخت اقساط در نظر گرفته شود.
به گزارش ايرنا، صندوق تامين خسارات بدني، صندوقي مستقل است که هدف از تاسيس آن مطابق آنچه در تارنماي بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران آمده، حمايت از زيانديدگاني است که به علت حوادث زير پوشش، دچار خسارت بدني شوند اما بيمه گران تعهدي در جبران خسارت ندارند يا قادر به انجام تعهدات خود نيستند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست امور آب و فاضلاب گچساران گفت: خط انتقال برق ایستگاه های پمپاژ این شهرستان بر اثر طوفان و بارندگی سیل آسای روز گذشته دچار مشکل شده و هم اکنون آب شهر دوگنبدان قطع شده است.

خسرو افشین پور افزود: این ایستکاه های پمپاژ آب بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان را تامین می کند.

وی بیان کرد: ایستگاه های پمپاژ آب سعادت‌آباد لیشتر، تنگ باشت، آبشیرین و امامزاده جعفر بر اثر بارندگی دچار خسارت شدند.

افشین پور ادامه داد: این ایستگاه ها آب مناطق کارکنان، رزمندگان، آبگرمو، کوی شهید فهمیده، باغ فردوس و سه راهی ،سطح شهر، گلستان، رادک، بهارستان، شهرک نفت و .... را تامین می کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون چهار گروه عملیاتی از شرکت برق و آب فاضلاب گچساران در حال تعمیر این ایستگاه های پمپاژ هستند.

افشین پور ضمن عذرخواهی از مشترکان به واسطه قطعی آب شهر دوگنبدان گفت: مشترکان در مصرف آب صرفه جویی کنند و تلاش می شود هر چه سریعتر این مشکل برطرف جریان آب در شبکه ها برقرار شود.

بیش از ۳۹ هزار انشعاب آب آشامیدنی در شهر دوگنبدان و ۹ هزار انشعاب در روستاهای این شهرستان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند