Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق ورامین با بیان اینکه، تبعات، تروریستی خواندن سپاه برای آمریکا بسیار سنگین خواهد بود، گفت: اگر آمریکایی‌ها سپاه را تروریستی بخوانند،، امنیت آنان نیز در غرب آسیا به مخاطره خواهد افتاد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حسین نوش‌آبادی سفیر سابق ایران در عمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، بابیان اینکه "تهدید اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن تام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروهای تروریستی تاشی از روحیه جنگ‌افروزی سردمداران آمریکا در منطقه است" گفت: سپاه پاسداران ازجمله نهادی نظامی کشورمان است که در کنار سایر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی حافظ امنیت و اقتدار ملت ایران و انقلاب اسلامی است

نوش‌آبادی با اشاره به اینکه دولت جنگ‌طلب آمریکا و هیئت حاکمه ایران کشور سلطه‌گر، خود عامل اصلی اقدامات ترورییستی در جهان و منطقه غرب آسیاست، تصریح کرد: بزرگترین گردهمایی های افراطی و تکفیری برای گروه های تروریستی مثل داعش و القاعده توسط آمریکایی ها تشکیل می‌شود

نماینده سابق ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، تبعات، تروریستی خواندن سپاه برای آمریکا بسیار سنگین خواهد بود، گفت: سران امریکا به خوبی می‌دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین نقش را در سرکوب جریانات ترورییستی در عراق و سوریه داشته و اگر نهاد مقدس سپاه در کنار مردم و دولت عراق و سوریه و کمک‌های مستشاری آن نبود سرنوشت منطقه چیز دیگری بود

نماینده سابق مردم ورامین، افزود: حاکمان جاهل آمریکا نباید با طناب پوسیده نتانیاهو به چاهی بروند که نتیجه آن فرورفتن در باتلاق پشیمانی و ندامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آمریکایی‌ها دست به چنین اقدام خصمانه و احمقانه بزنند و بخواهند امنیت ایران را به مخاطره بیندازند، امنیت آنان نیز در غرب آسیا به مخاطره خواهد افتاد.

انتهای پیام/

 

R31462/P/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روابط عمومی سپاه سلمان استان طی اطلاعیه‌ای از بازداشت عوامل محوری تأمین پشتیبانی عملیات‌های تروریستی اخیر استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 750421

دیگر خبرها

  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است