Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:50:24 GMT

ماتوئیدی: نژادپرست‌های استادیومی را مجازات کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۴۹۴۳

ماتوئیدی: نژادپرست‌های استادیومی را مجازات کنید

بلیز ماتوئیدی، ستاره یوونتوس می‌گوید برای ریشه‌کن شدن نژادپرستی از استادیوم‌های فوتبال، نژادپرستانی که از آنها با عنوان احمق یاد کرد باید با مجازات روبرو شوند.  

به گزارش "ورزش سه"، بلیز ماتوئیدی، ستاره آفریقایی‌تبار یوونتوس بارها و بارها در ورزشگاه‌های فوتبال با شعارهای نژادپرستانه و تقلیدهای صدای میمون که او را هدف گرفته مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتوئیدی حالا می‌گوید کاسه صبر فوتبالیست‌های سیاه‌پوست لبریز شده و برای ریشه کن کردن نژادپرستی از استادیوم‌های فوتبال باید کسانی که مرتکب این توهین‌ها می‌شوند و ماتوئیدی از آنها با عنوان احمق یاد می‌کند را مجازات کرد.

 

 

صحبت‌های ماتوئیدی بعد از آن ایراد می‌شود که مویس کین هم‌تیمی او همین اواخر در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل کالیاری با شعارهای شدید نژادپرستان روبرو شد. این ماجرا به خصوص بعد از اظهارنظرهای جنجالی هم‌تیمی کین درباره شادی بعد از گل او به جنجالی تمام‌عیار در ایتالیا و دنیای فوتبال تبدیل شد.

 

ماتوئیدی اما می‌گوید:" این وضعیت خیلی ناراحت‌کننده است چون همان شرایط پارسال در همان استادیوم برای من هم تکرار شد. هر وقت پایم به توپ می‌خورد سر و صدای میمون درمی‌آورند. امسال هم هر وقت کین در مقابل دروازه حریف صاحب موقعیت می‌شد این صداها به گوش می‌رسید، این نکته مهمی است که نشان می‌دهد آنها برای خراب کردن بازی ما این کارها را می‌کنند".

 

ماتوئیدی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" کسانی که شعارهای نژادپرستانه می‌دهند واقعا احمق هستند که وقتی به استادیوم می‌آیند به جز این حماقت‌ها هیچ کار دیگری از دست‌شان برنمی‌آید. راه‌حل فقط مجازات کردن آنها است".

 

 

یوونتوس بلایسه ماتویدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد