Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@21:38:39 GMT

تیراندازی مرگبار در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۴۹۴۶

به گزارش ایسنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه شب گذشته (یکشنبه، ۱۸ فروردین) رخ داد که طی آن دو نفر ضارب با اسلحه ضمن مراجعه به یک مغازه اقدام به تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: به دنبال این تیراندازی دو مشتری مغازه زخمی شدند که یکی از آنها حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و فرد دیگر نیز تحت مداوا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمویی تصریح کرد: افراد ضارب پس از اقدام به تیراندازی سوار دو دستگاه خودرو شده و از محل حادثه متواری شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: طبق تحقیقات بعمل آمده، این تیراندازی به دنبال اختلافات خانوادگی میان ضاربان و صاحب مغازه رخ داده است.

وی در پایان با اشاره به شناسایی هر دو ضارب، از تلاش و اهتمام پلیس برای دستگیری آنها خبر داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران