Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:59:02 GMT

آینده نگری از اتلاف سرمایه ها جلوگیری می کند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۱۰۳

آینده نگری از اتلاف سرمایه ها جلوگیری می کند

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه روانسر گفت: برنامه ریزی مناسب و آینده نگری لازمه پیشرفت در امور است و از اتلاف سرمایه ها جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز دوشنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری، معاونین و بخشداران این شهرستان افزود: با تدوین اصولی برنامه ها می توان مشکلات و تبعات احتمالی را کاهش داد و زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با وحدت، هم افزایی و همدلی همه مدیران می توان بر مشکلات غلبه کرد و زمینه رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم نمود.
امام جمعه روانسر با قدردانی از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در جریان سییل اخیر اضافه کرد: با شناسایی نقاط قوت و ضعف و انجام اقدام هایی با رویکرد پیشگیرانه، می توان خسارت های احتمالی را کاهش و مانع از بین رفتن سرمایه ها شد.
سرپرست فرمانداری روانسر نیز گفت: حرکت بر مدار برنامه ریزی، اساس توسعه و پیشرفت پایدار است.
سعدی مصطفی زاده ادامه داد: بزرگترین افتخار مسئولان، ارائه خدمت بی منت به مردم است و مردم شهرستان روانسر نیز شایسته بهترین خدمات هستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرستان روانسر امام جمعه روانسر آينده نگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد