Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@10:54:36 GMT

پاسخ نویسنده «دورهمی» به انتقادها

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۱۱۵

پاسخ نویسنده «دورهمی» به انتقادها

امیر وفایی با اعتقاد بر اینکه قبلاً به صورت کلی درباره مسوولان و زیرساخت‌ها در این برنامه صحبت می‌شد، اعلام کرد، «تلاش شده در فصل جدید «دورهمی» به سمت مسائل جزئی‌تر برویم و مسائل را به شکل کمدی بیان کنیم.»

این نویسنده در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی علت استقبال از برنامه‌های غیرنمایشی نسبت به سریال‌ها، در نوروز ۹۸ و اینکه آیا جذب بیشتر مخاطب توسط برنامه‌هایی با ساختارهای غیرنمایشی، برای دست‌اندرکاران سریال‌ها نگران‌کننده نیست؟ چنین بیان کرد: من هر دو سبک استودیویی مانند «دورهمی» و سریال پرلوکیشن «نون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خ» را نوشته‌ام. فکر می‌کنم اگر سریال‌ها با کیفیت ساخته شوند، مخاطب بیشتری جذب می‌کنند به دلیل اینکه عوامل کار سختی کشیده‌اند و مشخص است که تولید سریال‌ها، کار بیشتری برده است. ضمن اینکه در حال حاضر اغلب مردم به سریال‌های روز دنیا دسترسی دارند و نمی‌توان کاری کرد. گاهی مخاطب دو قسمت از سریال تلویزیون را می‌بیند و دیگر تماشا نمی‌کند به همین دلیل این کارها ریسک دارد و باید مخاطب خود را در چند روز اول پیدا کند. فکر می‌کنم لازم است برای این سریال‌ها زمان بیشتری گذاشته شود.

او ادامه داد: آثار نمایشی و برنامه‌های غیرنمایشی دو ژانر متفاوت هستند و به ندرت یک سریال در نوروز می‌تواند پرمخاطب باشد. همچنین برنامه‌های تلویزیون به اصطلاح کارهای فست فودی هستند و ذائقه مخاطبان به سمتی رفته است که وقتی دو نفر می‌آیند، حرکات نمایشی انجام می‌دهند، به صورت لحظه‌ای لذت می‌برند؛ این در حالی است که مخاطب برای تماشای سریالی باید ۲۰ قسمت را دنبال کند البته تعدادی از مخاطبان هم هستند که این آثار نمایشی را دوست دارند و پیگیری می‌کنند که سریال‌ها را برای آن قشر می‌سازیم.

نویسنده پلاتوهای «دورهمی» با بیان اینکه ما در برنامه‌هایی که در فضای استودیو تولید می‌شود، محدودیت داریم و نمی‌توانیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم، گفت: یک قسمت از برنامه «دورهمی» در سال جدید پخش شد و قرار است به همان شکل ادامه پیدا کند. همچنین بخش نمایش در فصل جدید «دورهمی» وجود ندارد. احتمالاً سعی می‌شود برای دعوت از مهمانان به سمت چهره‌های خاص هم برویم که کمتر شناخته شده‌اند اما برای مردم جذاب هستند زیرا یک سری چهره‌های تکراری در اکثر شبکه‌ها حضور دارند و برخی به «دورهمی» هم آمده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

کد خبر 6097126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تمایز «بوم» با دیگر برنامه‌های مشابه چیست؟/ قابی در شأن هنرمندان
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند