Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه شاگردان برانکو تا الان یک امتیاز در آسیا دارند باید هر طور شده پیروز شوند تا در بازی‌های برگشت با شادابی بیشتری برای صعود تلاش کنند.

مرتضی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن نسبت به دیگر تیم‌های ایرانی از شرایط بهتری در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است و متأسفانه شاگردان برانکو بازی‌هایی را که در لیگ برتر انجام می‌دهند در آسیا به نمایش نمی‌گذارند و به نوعی تا الان کم فروغ نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو بازی گذشته پرسپولیس تنها یک امتیاز کسب کرده که نمی‌تواند جالب توجه باشد.

وی افزود: ای کاش تدابیری در نظر گرفته می‌شد تا بازی به جای امارات در حضور تماشاگران خودمان انجام شود که این اتفاق رخ نداد. البته در آنجا هم مطمئنم ایرانی‌ها می‌آیند و تیم را تنها نمی‌گذارند. امیدوارم همان طور که بازیکنان در لیگ منسجم بازی می‌کنند در آسیا هم به این روند دست یابند. بازیکنانی که تازه به تیم اضافه شده‌اند سخت تلاش می‌کنند تا به تیم کمک کنند.

فنونی زاده در ادامه صحبت‌هایش گفت: این بازی سرنوشت‌سازی برای تیم پرسپولیس است چرا که پیش از آغاز مسابقات هم مشخص بود که تیم‌های گروه پرسپولیس قوی هستند و به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند. با توجه به اینکه شاگردان برانکو تا الان یک امتیاز در آسیا دارند باید هر طور شده پیروز شوند تا در بازی‌های برگشت با شادابی بیشتری برای صعود تلاش کنند. بازیکنان نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پایان تصریح کرد: شاگردان برنکو محکوم به این هستند تا در بازی‌های برگشت جبران مافات کنند تا هر طور شده به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه یابند. معتقدم امسال ترکیب پرسپولیس از سال گذشته هم قوی‌تر شده و با توجه به اینکه فینالیست سال گذشته مسابقات هستیم سخت‌ترین راه ممکن این است که تیم پرسپولی از گروهی که در آن قرار داد صعود کند. اگر بازیکنان این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند مطمئن باشید در مرحله حذفی با شرایط بهتری به مصاف حریفان می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران الاهلی عربستان برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم امید کشورمان با صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، نشان برنز خود را قطعی کرد.   نامه سرپرست سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون درباره پرسپولیس و استقلال سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.   هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان به پیروزی رسید.   صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه نمایندگان جوان هاکی روی یخ ایران با ایستادن در مکان پنجم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.   دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار مرحله پایانی رقابت های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف تیم الریاضی لبنان می رود.   بحر گستر پارس و ملوان نداجا صدرنشین لیگ آب‌های آرام بحر گستر پارس در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش مردان در پایان مرحله سوم لیگ آب‌های آرام صدرنشین باقی ماندند.   برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.   اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و یک جریان کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.   اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات تیراندازی جام جهانی امروز راهی باکو شدند.   مناف هاشمی: بسکتبال و والیبال تاثیری در نشان آوری کاروان المپیک ندارند دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: غیبت بسکتبال و والیبال در المپیک پاریس تاثیری در نشان آوری کاروان ندارد.    

دیگر خبرها

  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)