Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: در حالیکه رسانه های غربی، نگران کننده‌ترین افراد و همچنین مخالف‌ترین مقامات آمریکایی را درباره طرح دولت آمریکا برای قرار دادن سپاه، مقامات نظامی این کشور می‌دانند، برخی از اصلاح‌طلبان در شرایطی که کشور نیاز به مواضع قاطع دارد، دوباره سخن از احتمال جنگ می گویند!

به گزارش جهان نيوز، البته ترساندن مردم از جنگ همواره بخشی از توجیه اصلاح طلبان برای انفعال در برابر دشمنان کشور بوده و آن را هم معمولا در پشت سر ادبیات به ظاهر مصلحت آمیز و دوراندیشانه پنهان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان ادبیاتی که برجام  را به کشور تحمیل کرد و به دنبال تحمیل لوایحی همچون پالرمو و اف‌ای‌تی‌اف هم هست.

اما در حالیکه نیروهای سپاه درگیر خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده و کم توجه‌تر به برنامه‌های نمایشی آمریکا هستند، روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد، مواضع انقلابی برخی نمایندگان مجلس در برابر اقدام احتمالی آمریکا درباره سپاه را مواضع تند نامیده است.

از سوی دیگر جلال ميرزايي، رييس كميته سياسي فراكسيون اميد مجلس در رابطه با اقدام دشمنانه آمریکا گفته است: آنچه حائز اهميت است، نحوه برخورد با اين فضاسازي‌هاي سياسي و رسانه‌اي كاخ سفيد يا به عبارت دقيق‌تر طيفي خاص از جمهوري‌خواهان در دولت ترامپ است. شخصا فكر مي‌كنم در اين مورد نيز همچون هر بحثي، ابتدا همه ابعاد ماجرا را بسنجيم و سعي كنيم عواقب احتمالي آن را پيش‌بيني كنيم.

این نماینده اصلاح طلب در ادامه در موضعی منفعلانه تصریح کرده است: من فكر مي‌كنم در صورتي كه اين ادعا عملياتي شود، خواه‌ناخواه زمينه براي برخوردهاي نظامي، البته احتمالا به‌ صورت محدود در منطقه فراهم شده و بعيد نيست شاهد نوعي مواجهه نظامي ميان دو كشور باشيم. همچنين بعيد نيست شاهد تحركاتي از سوي برخي از كشورهاي حوزه خليج فارس نيز باشيم كه بايد خودمان را براي همه اين موارد آماده كنيم. از طرفي معتقدم قرار دادن نام سپاه به عنوان يك سازمان تروريستي، تنش را ميان ايران و امريكا در منطقه افزايش مي‌دهد و حتي ممكن است به بروز جنگ بينجامد. چنانچه جناح تندرو جمهوري‌خواهان و چهره‌هايي همچون جان بولتن نيز تمام تلاش خود را براي تشديد تنش ميان دو كشور به كار بسته و احتمالا از اين پس بيشتر تلاش مي‌كنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد

سردار فدوی خطاب به اسرائیل گفت: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد