Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:53:59 GMT

۶۵۰۰ واحد مسکونی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۳۰۵

۶۵۰۰ واحد مسکونی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر گفت: در راستای تامین مسکن متقاضیان، امسال 6500 واحد مسکونی در استان بوشهر شامل ۲ هزار واحد در عالیشهر و ۴ هزار و ۵۰۰ واحد در سیراف ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی وضعیت طرح‌های راه و شهرسازی استان بوشهر، با بیان اینکه وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر بهبود یافته است اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز افزون بر 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر ثبت شده که نقش راهداری و پلیس راه در کنترل ترافیک و مشکلات محورها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده به منظور اسکان گردشگران در ایام تعطیلات نوروز، گفت: در تعطیلات نوروزی تدارکات خوبی برای کنترل ترافیک، اسکان و خدمات سفر در استان بوشهر انجام شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به آبگیری چهار کیلومتر از جاده ساحلی گناوه به بوشهر در هنگام بارندگی افزود: این محور باید بهسازی شود که ازدیاد پلها و ارتفاع بخشی به خط پروژه از پیش بینی‌های محور ساحلی بوشهر به گناوه است.

گراوند با تاکید بر ضرورت رونق بخشیدن به گردشگری دریایی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر گردشگری دریایی است که در این راستا زیرساخت‌های مهمی در شهرها و روستاها انجام شده و نیز مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت اسکله کنگان تصریح کرد: برای ساخت این اسکله 100 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که بخشی از آن نیز تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر از ساخت واحدهای مسکونی در عالیشهر و سیراف خبر داد و بیان کرد:  امسال شش‌هزار و 500 واحد مسکونی در استان بوشهر شامل 2 هزار واحد در عالیشهر و 4 هزار و 500 واحد در سیراف برای پاسخگویی به سرریز جمعیت شهرهای نخل تقی و عسلویه ساخته خواهد شد.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر رعایت ضوابط زیست محیطی در شهر جدید سیراف، افزود: برخی خسارت‌ها در مواقع بحران ناشی از عدم دقت و رعایت ضوابط در گذشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده