Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت بانوی گیلانی به اردوی جدید تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام دعوت شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سعید علیپور مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان کشور 19 ورزشکار برتر به اردو دعوت شدند که خوشبختانه هفت قایقران از گیلان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیپور افزود: اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی بانوان بزرگسال آب‌های آرام کشور از امروز یکشنبه 18 فروردین ماه در دریاچه آزادی تهران زیر نظر کادر فنی این تیم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این اردوی آمادگی در دو بخش کایاک و کانو کانادایی برگزار می شود که چهار بانوی قایقران گیلانی در رشته کایاک و سه بانوی گیلانی نیز در رشته کانو کانادایی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی بیان کرد: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون قایقرانی، الناز شفیعیان، نجمه سجادی، آرزو صیاد و تانیا کارگرپور از استان گیلان در بخش کایاک به تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان بزرگسال دعوت شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین آتنا رئوفی، پریسا محمد زاده و زیبا سماک حرفه از استان گیلان در بخش کانو کانادایی، نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند. 

علیپور خاطرنشان کرد: تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان کشور برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 ، اردوی آمادگی خود را به مدت یک هفته در تهران ادامه خواهند داد.

وی یاداور شد: این مرحله از اردو با برگزاری تست انتخابی به اتمام خواهد رسید و امیدواریم که هر هفت بانوی قایقران گیلانی بتوانند با موفقیت در این اردو ، به عضویت تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان کشور درآیند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل ورزش و جوانان المپیک تیم ملی روابط عمومی کادر فنی تیم ملی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده

پیکر مطهر سرباز شهید حجت کاروان واجاری به تازگی تفحص و با آزمایش DNA شناسایی شد.

این شهید گیلانی دوران دفاع مقدس ٢٩ آذر ۱۳۶۶ در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر مطهرش به تازگی تفحص و پس از گذشت ٣۷ سالبه میهن اسلامی بازگردانده و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گفته محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد. 

سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده این شهید والامقام در روستای سیاهکش بخش چابکسر این شهرستان خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران