Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@21:34:04 GMT

پایش، رصد و تحلیل وقایع میدانی سیل لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۶۴۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید لرستان نشست تخصصی پایش، رصد و تحلیل وقایع میدانی سیل لرستان را برگزار کرد .

در این نشست دکتر حقی مسئول کارگروه پایش بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان با ارائه‌ی گزارش مفصلی از بازدیدهای میدانی خود گفت؛ نقاط کور در توزیع امکانات بسیارند. تمرکز رسانه‌ای بر برخی مناطق سیل زده باعث غفلت از برخی مناطق دور از دسترس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقی بیان کرد؛ مدیریت متمرکزی وجود ندارد و برخی مسئولان محلی در روزهای نخست سیل، از بار مسئولیت خود شانه خالی کرده و صحنه را خالی کرده بودند. تا دیروز به برخی روستاها مثل چم مهر با وجود تخریب شدید هیچ کمکی نرسیده بود.

مسئول کارگروه پایش افزود؛ اساتید بسیجی استان، می‌توانند نقش هماهنگ کننده‌‌ی میدانی را به عهده بگیرند.

گفتنی است اساتید بسیجی استان مشغول پایش و رصد نقاط کور میدانی برای توزیع عادلانه‌ی امکانات هستند و پویش کشوری دانشگاهیان برای دریافت، تجمیع و توزیع هدفمند کمک‌های مردم می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان لرستان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟

بازار‌های ارز، طلا و سکه در هفته دوم اردیبهشت روند با ثباتی را تجربه کردند.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ بازار ارز در هفته دوم اردیبهشت ماه شرایط تقریبا نوسانی داشت. در این هفته قیمت هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی ارز در کانال ۶۱ تا ۶۲ هزار تومان در حال نوسان بود. بازار طلا و سکه هم در این هفته شرایط نسبتاً متعادلی را پشت سر گذاشت.


سفر وزیر امور اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی کشورمان به ریاض به‌منظور حضور در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی، حضور آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در عربستان، سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران از جمله اخبار موثر بر بازار ارز در این هفته بودند


«قدرت الله امام وردی» کارشناس اقتصادی و همچنین «نادر بذرافشان» رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح ابعاد وضعیت بازار‌های طلا و سکه در هفته دوم اردیبهشت ماه پرداختند. جزئیات تحلیل این کارشناس‌های اقتصادی را در پادکست زیر بشنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ارز و طلا ، ارز و سکه ، طلا و ارز ، طلا و سکه ، سکه و ارز ، سکه و طلا ، بازارنیوز ، قدرت الله امام وردی ، نادر بذرافشان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TA3

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • تحلیل ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران
  • خشم ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی