Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:29:12 GMT

ترفندهای آرایشی برای عینکی ها!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۶۹۳

ترفندهای آرایشی برای عینکی ها!

رکنا: این فوت وفن های آرایشی به زیباتر شدن زنان عینکی کمک می کنند.

خانمهایی که عینک می زنند، گاهی از این موضوع که چشمها و آرایش از پشت عینک دیده نمی شود، گله دارند. هرچند که عینک می تواند فرم زیباتری به چهره دهد و چشمها را نمایان تر کند. اما باید بدانید چطور پشت عینک چشمانتان را آرایش کنید.

برای داشتن آرایش زیبا زیر عینک باید کاری کنید چشمها بعد بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار لازم است آرایش شما با هایلایت هایی همراه باشد. قسمت هایی تیره تر و قسمت های دیگر روشن تر آرایش شود. پس بهتر است سایه چشم را از پالت رنگی انتخاب کنید که رنگهای آن از تیره به روشن برود.

۱ ) پلک بالا را کانتور کنید

از آنجایی که عینک باعث می شود دیگران چشمانتان را با بعد و فرورفتگی های متفاوتی ببینند، بهتر است از تکنیک کانتور استفاده کنید. این هایلایت را در پلک بالا، نقطه ای که پلک به استخوان زیر ابرو برخورد می کند، انجام دهید. از رنگی روشن و خنثی روی پلک استفاده کنید و رنگ تیره تر مثلا قهوه ای تیره را در ناحیه خط ابرو و پلک بزنید تا یک سایه و عمق ایجاد کند.

۲ ) از روشن کننده داخل چشم، زیر خط چشم، و زیر استخوان ابرو استفاده کنید

این روشنی در اطراف چشم باعث می شود که چشمها روشن تر و بازتر دیده شود و وقتی این روشنی را با تیرگی ترکیب می کنید، تضادی زیبا و جذاب ایجاد کرده و باعث می شود چشمانی شاداب تر زیر عینک داشته باشید. توجه داشته باشید که در این آرایش بیشتر توجه ما به ایجاد عمق و بُعد است پس باید هنگام استفاده از رنگهای تیره و روشن با دقت عمل کنید.

۳ ) روی پلک بالا خط بکشید

برای آرایش زیر عینک بهتر است که خط چشم را داخل پلک بالا و پایین نکشید و بگذارید چشمتان زیر عینک بازتر دیده شود، برای اینکار کافیست تا خط چشم را روی پلک بالا بکشید.

۴ ) خط چشم را دنباله دار بکشید

نگرانید که عینک باعث شود چشمانتان به هم نزدیک به نظر برسند؟ با دنباله دار کردن خط چشم می توانید مشکل را حل کنید. بیشتر عینک ها عریض تر از چشم شما هستند و این می تواند کمکی باشد تا هم آرایش چشم شما بیشتر دیده شود و هم فضای کافی برای دنباله دار کردن آرایش داشته باشید.

۵ ) ابروهایتان را مرتب کنید

عینک مانند یک قاب در چهره شما عمل می کند و ابروهای شما این قاب را تکمیل می کنند. کمی ابرویتان را پرتر کنید اما طوری در آن مداد نکشید که زاویه دار و خیلی تیره به نظر برسد. می خواهیم آرایش چشم زیر عینک زیبا و طبیعی جلوه کند. پس با آرایش بیش از حد و بی دقت آن را خراب نکنید. فقط کافیست ابروهای مرتب و یکدست داشته باشید تا جلوه عینک و آرایش چشم بیشتر شود.

 

منبع: بانوی شهر

منبع: رکنا

کلیدواژه: آرایش رکنا عینک زیباتر فیلم عکس سیل جسد خودرو تلگرام جوان فوت زن پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس

روزنامه همشهری در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت: سحر منصوری، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است. از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

منصوری می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»‌

منبع: همشهری

tags # سحر دولتشاهی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد