Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:10:28 GMT

پزشکان زنجانی فرار مالیاتی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۷۰۹

پزشکان زنجانی فرار مالیاتی ندارند

دکتر خدیجه ابراهیم خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوعاتی در ارتباط با فرار مالیاتی پزشکان در کشور مطرح می شود و این در حالی است که سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از ارکان متولی امور سلامت و بیمه ای، نسخه های دریافتی از مراکز خصوصی و غیر دولتی را ماهانه به امور مالیاتی گزارش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این مهم حتی از تمامی ارگان های بیمه ای نیز گزارش گیری می شود و بر این اساس به صراحت می توان گفت که در این استان پزشکان فرار مالیاتی ندارند.
ابراهیم خانی با بیان اینکه پزشکان از جهات مختلفی کنترل می شوند اما هجمه های زیادی علیه آنها انجام می شود، اضافه کرد: متاسفانه جامعه پزشکی مظلوم واقع شده و نمی توان گفت که در هیچ صنفی خطا وجود دارد اما موضوع فرار مالیاتی در بین جامعه پزشکی بزرگنمایی می شود که به نوبه خود عواقب ناخوشایندی را به دنبال دارد.
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: البته این موضوع به این معنا نیست که هیچ گونه فرار مالیاتی و یا خطا از سوی پزشکان وجود ندارد، اما باید نگاه منصفانه ای در این خصوص داشت.
وی خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که پزشکی با هیچ سازمان و ارگان بیمه ای، قرار داد نداشته باشد که در این صورت زمینه فرار مالیاتی نیز بیشتر است که این مشکل اغلب در کلانشهرها رخ می دهد.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از 50 درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
25 دفتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه همگانی سلامت در استان زنجان فعال است که از این تعداد 9 دفتر در شهر زنجان و بقیه در دیگر شهرهای استان خدمات ارائه می کنند.
9646/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان زنجان جامعه پزشکی فرار مالیاتی پزشکان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال ۱۴۰۳ دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی در سال جاری اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 12.5 میلیون نفر در 5 دهک اول تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در سال 1403 دهک‌های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: دهک 6 به میزان 20 درصد، دهک هفت 30 درصد، دهک هشت 40 درصد و دهک 9 به میزان 50 درصد حق بیمه را پرداخت خواهند کرد.

آخرین وضعیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌های پایه قرار ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت یا مراکز پیشخوان‌ دولت، خود و خانواده را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر