Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@01:25:31 GMT

علی چینی: شفر باید بهترین تصمیم را بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۹۴۵

علی چینی: شفر باید بهترین تصمیم را بگیرد

مربی سابق استقلال گفت: شفر باید حواسش را حسابی جمع کند و بهترین ترکیب ممکن را از داشته‌هایش انتخاب کرده و مقابل الهلال به میدان بفرستد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی چینی مربی سابق استقلال  اظهار داشت: قبل از هر چیز به عنوان یک استقلالی امیدوارم آبی پوشان هم در این بازی بزرگ برنده شوند تا به طور کامل از این بحرانی که در آن قرار گرفتند خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مردان بزرگی که در هیأت مدیره استقلال حضور دارند همه تلاش شأن را کرده باشند تا قبل از این بازی بزرگ، تمرکز و آرامش به استقلال باز گردد.

وی اضافه کرد: الهلال تیم کوچکی نیست و آنها هم مثل استقلال در آسیا پر آوازه هستند. استقلال و الهلال روی هم چهار بار قهرمان آسیا شدند و هر دو از غول‌های فوتبال در غرب آسیا هستند.

مربی سابق آبی پوشان گفت: شفر باید همه تلاشش را بکند تا حتماً از این بازی امتیاز بگیرد. گرفتن یک امتیاز بهتر از نگرفتن امتیاز است. اگر شد هر ۳ امتیاز بازی را بگیرند که چه بهتر، اگر نشد باید لااقل یک امتیاز را بگیرند. چون همین یک امتیاز ممکن است روز آخر به کمک تیم بیاید.

چینی تاکید کرد: انتخاب ترکیب و حتی تعویض‌های استقلال در یکی دو بازی اخیر قابل نقد بود و شفر باید سعی کند اشتباهاتی که در دو بازی گذشته انجام را در این بازی از بین برده و یا به حداقل برساند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال الهلال عربستان وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد