Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان برود که سه امتیاز آن اهمیت بالایی برای شاگردان برانکو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران قرار است فردا (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الاهلی عربستان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه حریف پرسپولیس از کشور عربستان است، این بازی طبق روال سال‌های گذشته در کشور ثالث و این بار در امارات برگزار می‌شود.

شاگردان برانکو تا اینجا تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و در رتبه چهارم گروه چهارم این رقابت‌ها قرار دارند. این در حالی است که پرسپولیس به عنوان فینالیست فصل گذشته این مسابقات پا به میدان گذاشته و نتایج این تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان دور از انتظار بوده است.

پرسپولیسی‌ها بدون شک بازی سختی با الاهلی خواهند داشت. حریف عربستانی اصلا دست و پا بسته نیست و همین موضوع می‌تواند شاگردان برانکو را به دردسر بیندازد. این در حالی است که پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی احتیاج زیادی  دارد و باید دید برنامه‌های برانکو برای رویارویی با الاهلی چیست.

در صورتی که پرسپولیس در این بازی ۳ امتیاز کامل را کسب نکند کارش برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا با وجود ۳ بازی باقی مانده به اما و اگر کشیده می‌شود و این موضوع برای صدرنشین لیگ برتر ایران اصلا نکته قابل قبولی نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی

طرفداری| تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت اللهی در خانه العین پیروز شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند. برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد. تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن