Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوا‌فضای سپاه گفت: ‌پل اصلی «‌گاومیشان» در ‌تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی و حضور قرارگاه خاتم، در مکانی جدید با طول دهانه ‌۶۰ متر احداث می‌شود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سردار امیرعلی حاجی‌زاده‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام‌ که صبح امروز به همراه سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه وارد ایلام شدند، اظهار داشت: در سفر هفته گذشته به ایلام و حضور میدانی در مناطق سیل‌زده برآن شدیم که نسبت به احداث پل‌های ارتباطی بخش ماژین و پل «‌گاومیشان» دره‌شهر اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی زاده در ایلام: امکانات بالگردی و هواپیماهای بدون سرنشین سپاه در خدمت سیل‌زدگان استقدردانی جوانان کشورهای اسلامی منطقه از "سردار حاجی زاده"فتوتیتر/سردار حاجی زاده:اجازه بازدید از مراکز نظامی را به غربی‌ها نمی‌دهیم

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: برای انجام این مهم و قول داده شده در نخستین اقدام، ظرف 48 ساعت پل ارتباطی ماژین نصب و مورد استفاده و تردد سیل‌زدگان «ماژین» قرار گرفت‌.

سردار حاجی‌زاده ‌افزود: برای نصب پل اصلی «‌گاومیشان» با تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی و حضور قرارگاه خاتم قرار بر آن است که در بالاتر از جایگاه قبلی که طول دهانه بیش از 120 متر بود‌، در جایگاه جدید که طول دهانه به 60 متر می‌رسد پل نصب و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی گفت: سفر امروز به استان ایلام، حضور مجدد در میان سیل‌زدگان، نظارت و برآورد اقدامات انجام شده و همچنین آغاز به کار نصب پل«گاومیشان» است که در صورت نصب این پل امکان ارتباط استان ایلام با لرستان مجدد برقرار می‌شود.

تسنیم: در بازدید دیروز«شنبه» امیر حیدری نیز، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقبل کرد تا تحقق و اجرای پل اصلی، پل شناوری موقت در محل نصب شود.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده می‌گوید: عملیات وعده صادق تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد