Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:22:35 GMT

ایران چگونه به دور نهایی مقدماتی المپیک می رود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۶۵۱۶

تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز یک بازی حساس و سرنوشت ساز برابر چین تایپه دارد اما برای صعود به دورنهایی انتخابی المپیک باید به نتیجه دیگر بازی گروه هم چشم داشته باشد.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی فوتبال زنان ایران در حال حاضر در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 در گروه C رقابت ها با سه امتیاز از دو بازی در رده دوم گروه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران امروز در یک بازی حساس و مهم به مصاف تیم ملی چین تایپه صدرنشین 6 امتیازی گروهش خواهد رفت تا برای اولین بار بتواند به دور نهایی انتخابی المپیک صعود کند.


اما سرنوشت تیم ایران برای صعود به مرحله بعد به بازی دو تیم فیلیپین و فلسطین بستگی دارد چرا که ایران و فیلیپین هم امتیاز هستند. تیم ملی ایران بازی اول را 2 بر صفر به فیلیپین باخته است و حالا باید امیدوار باشد که در بازی این تیم برابر فلسطین نتیجه عجیبی رقم نخورد.


با این وجود تفاضل گل خوب تیم ملی ایران در حال حاضر نسبت به فیلیپین این امیدواری را به وجود آورده که ایران با یک برد نزدیک هم بتواند صعود کند. تفاضل گل تیم ملی ایران در حال حاضر 7+ و تفاضل گل فیلیپین صفر است.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فرداشب باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود.

لئون گورتسکا از اینکه تیمش در بازی رفت میزبان باشدژ کمی ناراضی است اما به نوعی کری خوانده و گفته اینکه قرار است در سانتیاگو برنابئو به دنبال صعود باشند، جذاب است.

گورتسکا در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در مصاحبه با کیکر به سوالات مختلفی پاسخ داد.

قراردادت در سال 2026 به پایان می‌رسد. آیا با مکس ایبرل صحبت کرده‌ای؟

البته. اما این عمدتا به آینده من مربوط نمی‌شد. او فقط می‌خواست مطلع شود و نظرم را در مورد موضوعات خاصی پرسید. برای همه واضح است که من تا سال 2026 قرارداد دارم و در بایرن احساس راحتی می‌کنم.

اهمیت مربی جدید در تصمیم برای ادامه کار؟

البته مربی هم حرفی برای گفتن دارد. سؤال از بازیکنان یا در نظر گرفتن آنچه می‌خواهند انجام دهند، مشروع است. این طبیعی است.

فرم فعلی؟

احساس بسیار خوبی دارم. از نظر بدنی بسیار خوب و بسیار باثباتم. در واقع هرگز در حرفه‌ام این ثبات را احساس نکرده‌ام. همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در زمین نشان دهم.

صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟

واقعاً قبل از بازی با آرسنال تحت فشار زیادی بودیم. چنین احساسی داشتم: خوب، در حال حاضر چیزی در اینجا اتفاق می‌افتد. بعد از بازی می توان گفت که یک چیز مثبت ظاهر شد. در آن زمان بود که می‌توانستید متوجه شوید تیم چه توانایی‌هایی دارد و ما می‌توانیم چه عملکردی داشته باشیم.

بازی با رئال مادرید؟

حیف است که اولین بازی را در خانه انجام می‌دهیم. اما صعود در برنابئو به نظرم خاص خواهد بود، هیچ شکی در این مورد ندارم. برای این کار باید تمام توان‌‌مان را به کار بگیریم، مطمئناً کار آسانی نخواهد بود. همه این‌ها به جزئیات کوچک بستگی دارد.

شانس دعوت به تیم ملی برای یورو؟

بسیار با انگیزه‌ام، می‌خواهم مانند اخیراً با بازی‌های درخشان همه را تحت تاثیر قرار دهم و هر نقشی که یولیان ناگلزمان برای من در نظر دارد را بازی می‌کنم. با هم می‌توانیم به دستاوردهای زیادی برسیم، من به این اطمینان دارم.کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم