Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:20:22 GMT

پنجمین شاگرد برانکو هم سرمربی لیگ برتری شد!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۶۵۱۷

پنجمین شاگرد برانکو هم سرمربی لیگ برتری شد!

یکی دیگر از شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی سرمربی لیگ برتر شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در اقدامی ناگهانی سیروس نعمتی نژاد را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کردند و سید محمد علوی هافبک سابق تیم ملی ایران را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند.


علوی در دوران بازی خود یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ محسوب می شد که در تیم ملی در پست هافبک تدافعی بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل از راه دور او به تیم ملی چین در جام ملت های آسیا در ذهن فوتبالدوستان ماندگار شده است. او حالا به عنوان یکی دیگر از شاگردان برانکو ایوانکوویچ از آن نسل فوتبال ایران توانسته در لیگ برتر هجدهم سرمربی شود تا تعداد شاگردان برانکو که در لیگ هجدهم سرمربی بوده اند به عدد پنج برسد.


در لیگ امسال یحیی گل محمدی و علی دایی دو کاپیتان تیم برانکو در حدفاصل سال های 2003 تا 2006 سرمربی پدیده مشهد و سایپای تهران هستند. همچنین علی کریمی و جواد نکونام نیز در برهه ای از فصل جاری سرمربی سپیدرود رشت و نساجی مازندران بودند. حالا نیز سیدمحمد علوی به عنوان پنجمین شاگرد برانکو در دوران حضور در تیم ملی ایران روی نیمکت یک تیم لیگ برتری خواهد نشست.


گفتنی است؛ علوی در دوران مربیگری سابقه قهرمانی با کارون اروند خرمشهر در لیگ دسته اول را دارا است و پیش از این نیز به عنوان دستیار در کادرفنی استقلال خوزستان حضور داشت.

سید محمد علوی استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید محمد علوی استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های قهرمانی بوکس جوانان و امید آسیا از شنبه ۸ اردیبهشت به میزبانی قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

تیم‌های جوانان و امید ایران نیز با با ۱۸ بوکسور در این مسابقات حضور دارند. در دومین روز این مسابقات هر چهار نماینده ایران در بخش امید موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

آرشام حسنی در وزن ۴۸ کیلوگرم مقابل "لی جونگ هو" از کره‌جنوبی به برتری رسید. وی در دور بعدی به مصاف بوکسور هندی می رود.

نیما بیاتی نماینده ۵۷ کیلوگرم ایران در برابر "جان پائول‌" از فیلیپین‌ به برتری رسید تا در دور بعدی با بوکسور مغولستان به رقابت بپردازد.

امیرحسین پیشرو در ۶۳.۵ کیلوگرم مقابل "ویمارشانا" از سریلانکا موفق به پیروزی شد و در دور بعد با بوکسور ازبکستان روبه رو خواهد شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز عیسی فردین در برابر "کرار اسماعیل‌" از عراق به پیروزی رسید تا در مرحله بعد به مصاف نماینده قراقستان برود.

پیش از این و در روز نخست این رقابتها، رضا فضلی در وزن ۵۷ کیلوگرم رده سنی جوانان برابر "بدر الصدرانی" از امارات به برتری دست یافته بود.

فردا و در ادامه این رقابتها در بخش جوانان در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک‌ از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می کند.

کد خبر 6091503

دیگر خبرها

  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری