Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@12:15:28 GMT

محور پلدختر- خرم‌آباد قابل بازسازی نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۶۵۳۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله شهر سیلاب زده پل‌دختر بحث پاک‌سازی است که در حال کار با سرعت خوبی هستند ولی یک مقدار به دلیل حجم زیاد رسوبات و اینکه رسوبات داخل منازل مسکونی مردم است کار زمان‌بری است که مسئولان قول دادند ظرف یک هفته آینده شهر را تمیز و رسوبات را جمع‌آوری کنند که امیدواریم بتوانند این کار را انجام دهند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به اکثر روستاهای سیلاب زده امدادرسانی صورت گرفته و خدمات اولیه به دست آن‌ها رسیده است ولی کامل نیست چون به دلیل قطع راه ارتباطی ما اطلاعی از میزان خسارت روستاها نداریم که ممکن است به برخی روستاها چادر کمتری رسیده باشد.

استاندار لرستان عنوان کرد: برق بیشتر مناطق سیلاب زده پل‌دختر وصل شده و در بحث گازرسانی نیز فقط چندین روستا مشکل‌دارند که با سرعت زیادی دستگاه‌ها در حال کار هستند و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل شهر معمولان قطع آب بود که برق پمپاژها وصل شده و اگر در مسیر لوله‌ها دچار شکستگی نباشد آب به منبع خواهد رسید.

خادمی گفت: روی جاده پل‌دختر به خرم‌آباد حساب نمی‌کنیم که ‌ترمیم یا مرمت شود و باید سراغ یک جاده جایگزین دیگر برویم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته

ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در حال حاضر راه ۱۰ روستا منطقه امیری لاریجان آمل مسدود است، گفت: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد صورت گرفت و راه روستاهای بخش لاریجان در حال انجام است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی چهارشنبه ۵ اردیبهشت در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا ، ضمن  اشاره به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن برخی رودخانه‌های مازندران، اظهار کرد: راه ۱۰ روستای محور «امیری» در بخش لاریجان آمل به دلیل بارش شدید باران بسته شده است.

وی افزود: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد راه روستاهای بخش بلده در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در حال حاضر سه گروه ماشین آلات و ۲ تیم امدادی مشغول بازگشایی مسیر تردد ۱۰ روستای محور امیری شهرستان آمل هستند.

این مسئول پیش‌بینی کرد رفع انسداد این محورها تا عصر امروز زمان خواهد برد.

محمدی با بیان اینکه طغیان رودخانه زارم رود در میاندورود موجب آبگرفتگی مزارع کشاورزی شده است، تصریح کرد: خسارت ناشی از سیل ۴۸ ساعت بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد اما خسارت جزئی به ۱۰ واحد مسکونی وارد آمد که ۸ مورد در سوادکوه و ۲ مورد در نور بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته