Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:19:33 GMT

برخورد کامیون با پراید در قزوین یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۶۶۰۰

برخورد کامیون با پراید در قزوین یک کشته برجا گذاشت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در مسیر جنوبی آزادراه قزوین - کرج به سرعت عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.
وی اضافه کرد کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه کشنده هوو با یک دستگاه سواری پراید تصادف کرده و در اثر این حادثه متاسفانه راننده سواری پراید به دلیل شدت جراحات در دم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیگلری با اشاره به علت حادثه، اظهار داشت: ناتوانی راننده سواری پراید در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئن در جاده لغزنده به میزان 50 درصد و نقض ماده چهار قانون ایمنی راه از جانب راننده کشنده هوو نیز به میزان 50 درصد در وقوع حادثه دخیل بوده است.
این مسئول راهور به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئن را رعایت کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی خودداری کنند.
6101*9925
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تلفن همراه فوت مرکز فوریت های پلیسی نیروی انتظامی وسیله نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حمید محبوبی افزود: بامداد امروز سه شنبه در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال احمرپایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 او گفت: این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین