Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آب شهر معمولان با تلاش تیم‌های عملیاتی مجموعه وصل شده و هم اکنون وارد شبکه منازل شهری شده است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، حمیدرضا کرم‌وند با اشاره به اینکه آب شهر معمولان با تلاش تیم‌های عملیاتی مجموعه وصل شده و هم اکنون وارد شبکه منازل شهری شده، گفت: ساعت ۲۰ شامگاه گذشته پس از برق‌دار شدن چاه آب شهر معمولان شست‌وشوی خطوط انتقال و مخازن آب در دستور کار قرار گرفت و از ساعت دو بامداد امروز عملیات آبگیری مخزن شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: در حال حاضر نیز پس از پر شدن مخزن سه هزار مترمکعبی منطقه آب وارد شبکه منازل شهری شده است.   وی تاکید کرد: معمولا پس از بروز چنین حوادثی و اتصال مجدد آب شبکه شهروندان اقدام به شست‌وشوی فرش و اقلام آسیب دیده خود می‌کنند که همین امر موجب کمبود آب و کاهش فشار آب منطقه می‌شود؛ بنابراین تقاضا داریم در شرایطی فعلی شهروندان اولویت مصرفی خود را بر تامین آب شرب قرار دهند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آبفا لرستان مخزن حوادث آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از اتمام عملیات ساخت پارکینگ در محله چهل اختران و نزدیکی بقاع متبرکه این محله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید متین‌فر امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف بوجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه حرم و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 748815

دیگر خبرها

  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش