Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حزب الله لبنان در واکنش به مسدود شدن حساب هلال احمر ایران از سوی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: روزهای سختی گذشت و ملت شریف ایران همچنان با صبر، ثبات و عزم و همبستگی کم نظیر و همکاری کامل با ادارات دولتی و نیروهای مسلح با سیل مقابله می‌کند.

در این بیانیه آمده است: درحالی که ایرانی‌ها تصویری از تعامل انسانی و اخلاقی در مقابله با حادثه عظیم نشان می‌دهند، تصویر وحشیانه دولت آمریکا با ممانعت از رسیدن حواله‌های بانکی و کمک‌های بشردوستانه به ایران نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدتر از آن این است که دولت متوحش آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم و تحریم‌ها برنامه ریزی می‌کند، این درحالی است که سپاه پاسداران در کنار دگیر نیروهای مسلح با سیل مقابله می‌کند و به سیل زدگان کمک می‌کند.

در ادامه بیانیه حزب الله لبنان با اشاره به جان باختن ۷۰ تن از شهروندان ایرانی و مصدوم شدن تعدادی دیگر آمده است: به هرحال این یکی از "میدان‌های جهاد، صبر و ثبات اهل حق" است.

در پایان این بیانیه، حزب الله لبنان جان باختن تعدادی از شهروندان ایرانی را به مقام معظم رهبری، تمام مسئولین ایرانی، ملت ایران و خصوصاً خانواده‌های جان باختگان تسلیت گفت.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حزب الله لبنان هلال احمر ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

کد خبر 848744 منبع: ایسنا برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه ایران و کویت

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران