Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح یک روز حقوق خود را به سیل زدگان اختصاص دادند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به دنبال وقوع سیل ویرانگر در برخی مناطق کشور و خسارات جانی و مالی وارده و تأکید مقام معظم رهبری بر کمک‌های مردم و ورود دستگاه‌ها به امداد سیل زدگان، قضات و کارمندان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اهدای یک روز حقوق خود در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در استان‌های سیل‌زده نیز اکیپ‌هایی از کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در منطقه حاضر و همپای سایر ارگان‌ها در حال امدادرسانی هستند.


حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در دیدار عمومی خود با اشاره به حادثه سیل اخیر تأکید کرد: وظیفه تک تک ماست که به یاری مردم آسیب دیده از سیل بشتابیم و به اندازه وسعمان در امدادرسانی کنیم و کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این عرصه پیشگام باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیلاب سازمان قضایی نیروهای مسلح کمک به سیل زدگان امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد