Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسم سلیمانی‌ برای بازدید و خدا قوت به یکی از ‌آشپزخانه‌ها در مسجد امام خمینی (ره)  اهواز رفت و در این  دیدار  با جهادگران به گفت‌وگو پرداخت. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با وقوع سیل شدید در استان خوزستان  بسیاری از شهرها و روستاهای این استان، نیروهای امدادی مردم را تا عادی شدن وضعیت به کمپ‌ها و اماکن امن منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های جهادی ‌‌برای تامین غذای گرم و تامین امکانات برای سیل‌زدگان اقدام به راه‌اندازی آشپزخانه و موکب‌هایی به این منظور کردند.

سردار قاسم سلیمانی برای بازدید و خدا قوت به یکی از این آشپزخانه‌ها در مسجد امام خمینی (ره)  اهواز رفت  و در این  دیدار ‌با جهادگران به گفت‌وگو پرداخت.

سرلشکر سلیمانی: تحت تاثیر همت مردم ‌برای مقابله با سیل ‌قرار گرفتم/‌جوانان، خوزستان ‌مکانی برای دفاع از حرم استسرلشکر سلیمانی: کمک به مردم خوزستان مانند دفاع مقدس و دفاع از حرم است + فیلمسرلشکر سلیمانی: مردم ایران ‌به خوزستان و لرستان بدهکار‌ند / برای کاهش خسارات احتمالی سیل ‌در خدمت مردم هستیم

 

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه - پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ - و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران