Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-08@23:47:45 GMT

جابجایی شعبه بازار آهن بانک اقتصادنوین

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۷۴۴۵

جابجایی شعبه بازار آهن بانک اقتصادنوین

به گزارش پایگاه خبری امتداد، تمام سوابق، مستندات و پرونده‌های مشتریان شعبه مذکور به شعبه بازار استیل این بانک به نشانی کیلومتر چهار بزرگراه فتح، جنب مرکز تجارت استیل ایران منتقل می‌شود.

شایان ذکر است، با توجه به یکپارچگی خدمات بانک اقتصادنوین در شعب سراسر کشور، جز برخی خدمات خاص، محدودیتی جهت دریافت خدمات بانکی و انتخاب شعبه برای مشتریان وجود ندارد و مشتریان می‌توانند بنابه دلخواه، شعبه جدید خود را انتخاب و خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰ – ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه «۴۵۵۰۰» آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تهران گفت: استفاده از تجهیزات و امکانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها، نهاد‌ها و موسساتی که به هر میزانی، از بودجه عمومی استفاده می‌کنند به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است.

اسداله تقی زاده افزود:برای بازرسی از همه شعب اخذ رای ۶۷۰ نفر از ضابطان انتخاباتی را انتخاب و آموزش‌های لازم به آنها داده شده است، همچنین از هر ۶ شعبه اخذ رای نیز یک بازرس نظارت مستقیم بر شعبه‌های اخذ رای دارند.

دیگر خبرها

  • سمیرم آماده برگزاری دور دوم انتخاب است
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • سامانه «۴۵۵۰۰» آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی
  • پیش بینی 3 خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران