Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در جمع مردم خوزستان اظهار داشت: اخلاق و خدمت به مردم ‌مهم‌ترین بخش اساسی عرفان ‌است و به نظر من جوانانی که سنشان به زمان جنگ نمی‌رسد؛ اینجا مکانی است که جهاد زمان دفاع مقدس را درک کنند.

وی افزود: در حال حاضر خیلی‌ها برای تنگه و جای معدود سوریه اسرار می‌کنند که به نام مدافع حرم بیایند، اما خوزستان در این حادثه یک دفاع از حرم است زیرا دفاع از حرم چه چیزی بالاتر از این است که کرامت یک انسان  را حفظ کنید تا از خانه‌اش آواره نشود  و یا اینکه در اردوگاه‌ها کرامتش حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران  با بیان اینکه  همه دفاع‌ها برای حریم انسانیت بود، گفت: مناطقی که از خوزستان دیدم تحت تاثیر همت مردم قرار گرفتم زیرا  به رغم اینکه دولت اسرار زیادی به تخلیه دارد، اما با ایستادگی و امکانات ابتدایی در حال مقابله هستند.

وی ادامه داد: اگر با حفظ کرامت مردم و بدون خسارت انسانی این کارها را انجام دادیم بدون شک نتیجه مهمی می‌توانیم بگیریم. تصور بنده  این است که از موج اصلی این بحران عبور ‌کردیم ولی در عین حال باید کمک کرد تا مردم  دچار مشکل نشوند. البته احساس می‌شود که مردم قدری ناراحت هستند اما در این موضوعات باید کمک  مردم کرد و آن‌ها را التیام داد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اهواز سرلشکر سلیمانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد

رئیس بخش زلزله‌ شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت:حدود ۳۰ درصد مساحت خوزستان (۲۰ هزار کیلومتر) تحت تاثیر فرونشست زمین قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی بیت‌الهی رئیس بخش زلزله‌ شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اظهار کرد:  شاید کمی دور از انتظار باشد اما در استانی که عمده ترین منابع آبی آن آب های سطحی است، نیز فرونشست زمین با گستردگی قابل ملاحظه ای در حال رخداد است.

وی افزود: مساحتی نزدیک به 20 هزار کیلومتر، حدود 30 درصد مساحت کل استان، تحت تاثیر فرونشست زمین قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: خصوصیت بارز پدیده فرونشست زمین در خطه استان خوزستان، وسعت  بالا و مقدار متوسط پایین نرخ سالانه است که دلالت بر سطحی بودن افت آب و همچنین معرف حساس بودن ارتفاع سطح به تغییرات آب نهشته‌های آبرفتی ریزدانه نه چندان عمیق است.

رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بیان کرد: اثر فرونشست زمین در زمین‌های هموار میان ارتفاعی ایذه، در گستره بهبهان و اطراف آن (با وسعت تقریبی 350 کیلومتر مربع)، شوش، دزفول، الوان، اهواز، بستان، دشت آزادگان، بندر ماهشهر و امیدیه، رامهرمز و لالی را می‌توان شناسایی کرد که به‌طور عمده نرخ سالیانه کمتر از 5 سانتی متر در سال را دارند.

بیت‌الهی با بیان "هرچند در برخی مناطق در شوش عدد 7 و شهرستان اهواز عدد 6 سانتی متر در سال نیز برآورد شده است"گفت: کاهش حجم آب های سطحی، استمرار برداشت از آبخوان‌ها  دلایل اصلی توسعه وسیع پهنه‌های فرونشست زمین در استان خوزستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تداوم وقوع رگبار و تندباد در خوزستان
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم