Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:20:43 GMT

پل 60 متری ‌گاومیشان در مکانی جدید احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۷۵۵۹

پل 60 متری ‌گاومیشان در مکانی جدید احداث می‌شود

به گزارش ایرنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده روز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده بخش ماژین شهرستان دره شهر اظهار داشت: در سفر هفته گذشته به ایلام و حضور میدانی در مناطق سیل ‌زده مقرر شد نسبت به احداث پل‌های ارتباطی بخش ماژین و پل «‌گاومیشان» دره‌شهر اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: برای نصب پل اصلی «‌گاومیشان» تفاهم‌نامه ای با وزارت راه و شهرسازی و حضور قرارگاه خاتم برقرار شد که در بالاتر از جایگاه قبلی که طول دهانه بیش از 120 متر بود‌، در جایگاه جدید که طول دهانه به 60 متر می‌رسد پل نصب و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرملنده هوافضای سپاه ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان مربوطه هرچه سریع تر این پل که از نیازهای اصلی مردم منطقه است، به بهره برداری برسد.
گفتنی است در اثر سیل روزهای گذشته پل اصلی بخش ماژین که اصلی ترین محل تردد مردم این بخش است، تخریب شد که تردد در پل دوم بخش ماژین در روستای میدان خلف به همت سپاه میسر شد.
فرمانده هوافضای سپاه و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء صبح امروز از منطقه سیل زده بخش ماژین بازدید و در جریان روند امدادرسانی قرار گرفتند.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل وزارت راه و شهرسازی بخش پل گاومیشان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم

 به نقل از شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر