Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، با اشاره به اینکه میزان خسارت وارده به کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در حال ارزیابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد ابدالی پور، امروز(19 فروردین) در جمع خبرنگاران، افزود: میزان خسارت وارده به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مناطی سیل زده در حال ارزیابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، گفت: با اشاره به اینکه همه شهرستان های استان درگیر سیل شده اند، افزود: خسارت های سیل در استان لرستان بسیار گسترده است.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد محور امدادرسانی های مردمی و گروه های جهادی هستند، افزود: در همه شهرستان های استان لرستان کانون های فرهنگی هنری معین به عنوان محور امداد رسانی به مساجد انتخاب شده اند.

 

ابدالی پور، ادامه داد: همچنین با حمایت ستاد عالی دو موکب برای خدمت رسانی به مردم سیل زده استان لرستان در شهرهای پلدختر و معمولان مستقر شده و غذای گرم توزیع می کنند.

 

وی اظهار کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تلاش می شود کمک های مردمی جمع آوری و به صورت منظم و عادلانه بین مناطق سیل زده استان توزیع شود.

 

ابدالی پور، ادامه داد: در این راستا برای امدادرسانی مناسب به سیل زدگان مساجد محوری در همه بخش های سیل زده استان لرستان فعال شده است.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، ابراز کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی برای یاری رسانی به سیل زدذگان استان در دست اقدام است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان خوزستان سیل لرستان مناطق سیل زده خبرگزاری شبستان خسارت سیلاب لرستان سیل لرستان جمع آوری کمک های مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم