Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی درویش پور پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان باوی، اظهار کرد: اهمیت استان خوزستان برای همه آشکار است.

وی با تأکید بر اینکه این روزها تمام ایران در کنار خوزستان است تا مشکلات مرتفع شود، گفت: وزیر کشور طی دستوری استان البرز را معین استان خوزستان اعلام کرد.

معاون امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه استاندار البرز به استان خوزستان تعصب خاصی دارد، گفت: پیش از دستور وزیر استاندار البرز اعلام کرده بود که به استان خوزستان کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش پور با اشاره به حجم بارش باران در استان البرز، گفت: استاندار البرز علی‌رغم مشکلات موجود در استان پیگیر وضعیت استان خوزستان بود و بعد از دستور وزیر کشور اقدامات لازم برای کمک بیشتر آغاز شد.

وی اضافه کرد: بر اساس تعیین استانداری خوزستان کمک‌های ارسالی استان البرز در اختیار سیل‌زدگان شهرستان باوی قرار می‌گیرد و البرز معین شهرستان باوی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تأکید بر اینکه ۳۰۰ تن کمک‌های مردمی از استان البرز جمع‌آوری‌شده است، گفت: روز گذشته محموله ۱۰۰ تنی به استان خوزستان ارسال‌شده است.

درویش پور با اشاره به اعزام چند تن از مدیران البرزی به استان خوزستان، گفت: کمک‌های استان البرز در شهرستان باوی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه کمپ استان البرز در اهواز راه‌اندازی شده است، گفت: کمک‌های مردمی در این کمپ‌ها تجمیع می‌شود و سپس میان مردم توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین گفت: بعدازاین جلسه روستاهای بحرانی شهرستان باوی مورد بازدید قرار می‌گیرد تلاش ما رفع مشکل هم‌وطنان سیل‌زده خواهد بود.

کد خبر 4584671

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل خوزستان استانداری البرز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق