Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@08:21:24 GMT

آقای گل آسیا راهی لیگ ایران می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۷۷۳۱

محمد داوود مهاجم 18 ساله تیم ملی عراق و باشگاه نفت این کشور در مصاحبه ای با رسانه های این کشور از برنامه های خود برای حضور در باشگاه های خارجی صحبت کرد و مدعی شد قطر یا ایران مقصد بعدی او خواهند بود.

 

این بازیکن که سال 2017 با به ثمررساندن 9 گل در رقابت های نوجوانان زیر 17 سال آسیا باعث قهرمانی عراق و عبور این تیم در فینال از سد ایران شد تا عنوان بهترین بازیکن و آقای گلی را به خود اختصاص بدهد از سال 2018 به جمع ملی پوشان بزرگسال عراق نیز پیوست و سرکو کاتانچ در آخرین روز نام او را در فهرست نفراتش برای جام ملت های آسیا نیز قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد داوود به عنوان یکی از ستاره های اصلی المپیک عراق در نوروز 98 غایب بزرگ این کشور در مرحله نخست مقدماتی المپیک 2020 در تهران بود. مصدومیت در لیگ عراق او را برای دو ماه خانه نشین کرد گرچه داوود در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد از 20 روز دیگر پابه توپ می شود تا برای فصل آتی آماده بازی شود.

 

آقای گل نوجوانان آسیا در بخشی از مصاحبه خود از رویای بازی در باشگاه های قطری یا ایرانی پرده برداشت و صراحتا مدعی شد تابستان پیش رو به یکی از پیشنهاداتش از این دو کشور پاسخ مثبت خواهد داد تا از فوتبال عراق خارج شود. با این ادعا باید منتظر ماند و دید کدام باشگاه ایرانی این پدیده فوتبال عراق را در تابستان به تور خواهد انداخت.

 

محمد داوود متولد سال 2001 در بغداد است و با توجه به سن 18 سال هر باشگاهی که او را به خدمت بگیرد برای چند فصل می تواند از او به عنوان سهمیه زیر 23 سال بهره ببرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، علی فکری امروز در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند