Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:28:18 GMT

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۷۷۷۴

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان انتخاب شد

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون جودو، سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، طبق تصمیم اعضای شورای فنی تیم‌های ملی آقایان و با حکم آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، ایوب رستمی مسئولیت هدایت تیم ملی جودو نوجوانان را به مدت یک سال برعهده گرفت.

 

در حکم انتصاب رستمی آمده است:

 

نظر به تعهد و سوابق ارزنده ورزشی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان به مدت یک سال منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امید است با هماهنگی و همکاری سازمان تیم‌های ملی و سایر اعضا نسبت به ارتقای کیفی جودوکاران نوجوان در عرصه‌های بین المللی و قهرمانی موفق باشید.

 

توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

همچنین بابک مهاجری به عنوان رئیس کمیته داوران، حسین زند به عنوان رئیس کمیته کاتا، اکبر هژبری به عنوان رئیس کمیته بین المللی، سهراب قبادی به عنوان رئیس کمیته تشریفات و علیرضا امیرپور به عنوان رئیس کمیته حقوقی و انضباطی منصوب شدند.

 

جودو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان