Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:49:43 GMT

۳۰۰ مورد اسناد املاک علوی در شهرستان قرچک واگذار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۷۸۲۹

۳۰۰ مورد اسناد املاک علوی در شهرستان قرچک واگذار می‌شود

در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری ۳۰۰ مورد از اسناد املاک علوی به واجدین شرایط در شهرستان قرچک واگذار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، طی مراسمی با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان ۳۰۰ مورد از اسناد املاک علوی در شهرستان قرچک واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۱ در سالن ورزشی روستای داوودآباد شهرستان قرچک برگزار می‌شود و طی آن ۳۰۰ مورد از اسناد املاک علوی با کاربری مسکونی به اهالی واجد شرایط از روستا‌های خورین، قشلاق امرآباد، کاظم آباد، خاتون آباد، حاجی آباد، قشلاق حاجی آباد، داوودآباد، حصار کلک (گلزار) و محود آباد واگذار می‌شود.   واگذاری اسناد علوی از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و تاکنون ۸۰ هزار سند املاک علوی به همت سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان به واجدان شرایط در سراسر کشور واگذار شده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی بعد از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای معلم و دانش آموز قرچک طی سخنانی اظهار داشت: مقام و رسالت معلم یک موضوع بسیار مقدس است به همین جهت پیامبر اکرم (ص) مقام آموزگاران را از دانشمند والاتر دانسته چراکه معلم دل‌ها را باز می‌کند، می‌سوزد تا به دیگران بیاموزد.

وی اضافه کرد: شهادت معلم اسوه، شهید دانش و بینش عاملی شد تا این روز را به نام معلم نامگذاری کنند چراکه شهید مطهری معلم دین و دانش در راه خدا بود، نتیجه معلمی با دیدگاه الهی، هدایت و سعادت جامعه است چراکه معلم رهبر افکار و رفتار نسل مستعد است.

امام جمعه قرچک گفت: سعی کنیم برای فرهنگ سازی و سعادت دنیا و آخرت خودمان تأثیرگذار باشیم، تأثیرگذاری وظیفه همه افراد در جامعه است و این موضوع در بین معلمین، بسیجیان، مدیران، مسئولین اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6097603

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید