Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@01:59:25 GMT

چهار دلیل برای نه گفتن به خرید جاروبرقی رباتیک

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۷۸۳۵

چهار دلیل برای نه گفتن به خرید جاروبرقی رباتیک

  فرارو- هیچ‌کس از له شدن زیر فشار کار‌های خانه لذت نمی‌برد. به همین خاطر سازندگان لوازم خانگی به سمت ساختن وسایلی هوشمند رفته تا کار روزمره شما را خود به خود انجام دهند. به عنوان مثال برای کار طاقت‌فرسا و حوصله‌سربر جاروکشی خانه، ربات‌های به بازار فرستاده‌اند تا بار خانه‌تکانی را از دوش بردارند. این جاروبرقی‌ها قرار است خود به خود کف خانه را جارو کرده و بدون زحمت خانه را تمیز تحویل شما دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عمر عرضه این ربات‌ها تقریبا ۱۵ سال می‌گذرد و هرساله نیز شاهد عرضه شدن نمونه‌های جدید هستیم. ولی در حقیقت هنوز کارایی آن‌ها آنگونه که باید نیست و اگر حقیقت را بخواهید تقریبا بلااستفاده‌اند. ولی چرا؟

۱- قدرت مکش کمی دارند
کافی است گشتی در فروشگاه‌های آنلاین بزنید و قسمت نظرات را بخوانید. تقریبا یکی از مهم‌ترین و عمده‌ترین مشکل کاربران قدرت کم مکش این جاروبرقی‌هاست. این مدل‌ها با توجه به نوع طراحی و جثه کوچکشان نمی‌توانند از موتور قدرتمند پشتیبانی کرده و خیلی از کثیفی‌های خانه شما را نادیده می‌گیرند. ممکن است بگویید با چند بار گردش در خانه این مسئله نیز حل می‌شود ولی در حقیقت بخاطر مصرف بالای آن‌ها و زمان صرف شده برای شارژ شدنشان این کار بدتر از جاروکشی دستی روی اعصاب شما می‌رود.

۲- فرش و موکت را تمیز نمی‌کنند
فرش و موکت جزو جدانشدنی خانه‌های ایرانی است و البته تمیز کردن آن‌ها نیز کار هر وسیله‌ای نیست. برای کامل تمیز کردن فرش به یک جاروبرقی قدرتمند نیاز دارید که به راحتی روی فرش حرکت کند. در مورد قدرت این ربات‌ها که حرف زدیم. تقریبا به هیچ‌وجه نمی‌توانند از پس تمیز کردن فرش شما بربیایند. به علاوه سیستم طراحی آن‌ها مخصوص سطوح صاف و موزاییکی مانند است و قدرت حرکت آن‌ها روی موکت فرش تا حد زیادی پایین آمده و تقریبا غیرممکن می‌شود.   محبوب‌ترین‌ها:  راهنمای خرید جاروبرقی؛ از فیلترهای هپا تا توان مورد نیاز  راهنمای خرید ماشین ظرفشویی؛ از مدل‌های اقتصادی رومیزی تا لوکس‌های مبله راهنمای خرید ماشین لباسشویی؛ از قابلیت‌های لوکس تا برنامه‌های کاربردی راهنمای خرید یخچال فریزر؛ از ساید بای ساید لوکس تا دوقلوهای کاربردی
۳- نیاز به رسیدگی مداوم دارند
احتمالا فکر می‌کنید که می‌توانید جاروبرقی رباتیک را روشن کرده تا جاروکشی کند و بعد از مدتی کیسه آن را خالی کنید؟ در حقیقت اینگونه نیست. ربات‌های جاروبرقی در بسیار از مواقع در جایی گیر می‌کنند یا ممکن است باعث آسیب رسیدن به خودشان شوند. تقریبا مثل حیوان خانگی باید حواستان به آن‌ها باشد. به علاوه تقریبا هر یکی دو روز یکبار باید برس‌های آن را تمیز کنید و یا بعد از یک هفته کیسه آن را خالی کنید. مسئله‌ای که در جاروبرقی‌های معمول شاید دو ماه یکبار اتفاق بیافتد.

۴- بسیار گران هستند
یک جاروبرقی با قدرت مناسب و کیفیت خوب تقریبا حدود ۸۰۰ هزار تومان برایتان آب می‌خورد. حتی اگر به سراغ مدل‌های با قابلیت جمع‌آوری آب و خاک و بدون کیسه بروید، باید حدود ۶۰۰ هزار تومان هزینه کنید. ولی مدل‌های کم‌ نام و نشان جاروبرقی‌های رباتیک تازه از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شوند و نمونه‌های به‌دردبخور بسته به امکاناتشان چهار تا هشت میلیون تومان قیمت دارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لوازم خانگی جاروبرقی رباتیک قیمت جاروبرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی بخش رخ گفت: در سال زراعی جاری دو هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع دیم در بجستان زیر کشت گندم و افزون بر هزار و ۹۰۰ هکتار از مزارع دیم زیر کشت جو رفته است.

 

سید محمد نجفی افزود: سال گذشته بیش از ۲۰ هزار تن محصول گندم و جو آبی از  حدود شش هزار هکتار اراضی این منطقه برداشت شد.


نجفی همچنین گفت: مهار سن زدگی گندم، در سطح بیش از سه هزار و ۵۰۰ هکتار توسط کارشناسان جهاد جلگه رخ  شروع شده است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود