Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:19:49 GMT

ارتش علاوه بر امداد رسانی آمادگی رزمی خود را حفظ کرده است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۸۳۴۴

ارتش علاوه بر امداد رسانی آمادگی رزمی خود را حفظ کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمد مختاری با اشاره به اقدامات ارتش در امداد رسانی به سیل زدگان در جنوب کشور گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت قرارگاه امداد ذوالفقار در کلیه مناطق جنوب و جنوب غرب کشور در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند.

وی افزود: تیپ ۴۵ تکاور در شوشتر و شعیبیه، تیپ ۳۹۲ در دشت آزادگان، تیپ ۲۹۲ و تیپ ۷۲ در شمال خوزستان تا شوش، تیپ ۱۹۲ و ۴۲۲ مهندسی و نیروی هوایی و گروه پدافند هوایی اهواز با کلیه تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی خود مشغول انجام اقدامات امدادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مختاری تأکید کرد: تخلیه ۸۶ روستا در حوزه رودهای کرخه و کارون تخلیه ۲۲۰ تن بار در فرودگاه اهواز و توزیع بین مردم، امدادرسانی قایق‌های نیروی دریایی به مردم گرفتار در سیل و فعالیت ۱۵ فروند بالگرد هوانیروز و ۲ فروند بالگرد نیروی هوایی از جمله اقدامات انجام شده ارتش در روزهای اخیر است.

وی ادامه داد: ارتش علاوه بر انجام وظیفه امدادرسانی به هموطنان عزیز که درگیر حادثه سیل هستند آمادگی رزمی خود را حفظ کرده و آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است.

مختاری در پایان تصریح کرد: ارتش سپر بلای مردم است و همان گونه که در دفاع مقدس وظیفه خود را در دفاع انجام داده امروز هم وظیفه یاری رسانی به مردم آسیب دیده را انجام می‌دهد چرا که مردم به ارتش اعتماد کردند و ما باید پاسخگوی این اعتماد باشیم.

کد خبر 4584730 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان