Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- با تصويب هيات وزيران، بدهي ماليات بر درآمد موديان استان‌هاي سيل زده، مربوط به عملکرد تا پايان سال 1397 که بيش از 50 درصد اموال آن‌ها در اثر وقوع سيل فروردين سال 1398 از بين رفته است، بخشيده مي‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دولت، هيات وزيران در جلسه هفتم فروردين 1398 به پيشنهاد وزارت امور اقتصادي و دارايي و به استناد قانون ماليات‌هاي مستقيم با بخشودگي بدهي ماليات بر درآمد موديان استان هاي سيل زده موافقت کرد که بر اساس آن عناوين استان‌هاي سيل‌زده توسط وزارت کشور تعيين خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ايرنا، بارش شديد باران از 27 اسفند ماه سال 97 در مازندران شروع شد و تاکنون نيز ادامه داد. اين بارندگي به 14 استان در شمال، غرب و جنوب غربي کشور خسارت هايي وارد کرد.
سرپرست سازمان امور مالياتي کشور پنجم فروردين ماه با اشاره به حادثه سيل استان هاي گلستان و مازندران اعلام کرد: وجوه پرداختي موديان مالياتي براي کمک به آسيب ديدگان اين حادثه به حساب هاي تعيين شده، از درآمد مشمول ماليات عملکرد سال 1398 قابل کسر است.
«محمد قاسم پناهي» وجوه پرداختي براي کمک به آسيب ديدگان حادثه سيل استان هاي گلستان و مازندران به حساب هاي اعلامي بنياد مسکن انقلاب اسلامي، جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران، سازمان بهزيستي کشور و کميته امداد امام خميني(ره) از درآمد مشمول ماليات عملکرد سال 1398 منبع مالياتي که موديان محترم مالياتي انتخاب مي کنند، کسر مي شود.
اقتصام**9132*2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی

سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از شرکتهای خام فروش صادراتی بابت مالیات عملکرد وصول کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عمکلرد سازمان مالیاتی در فروردین ماه امسال حدود 1000 میلیارد تومان مالیات از شرکتهای صادرکننده مواد خام و نیمه خام وصول شده است.

لازم به ذکر است، کل سال 1402 حدود 11.5 هزار میلیارد تومان از این شرکتها مالیات و عوارض صادراتی دریافت شده بود.

گفتنی است، این عوارض مرتبط با مالیات عمکلرد شرکتهای صادرکننده مواد خام طبق حکم بند ن تبصره 6 وصول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی